  • 1. Data: 2010-01-29 13:20:59
    Temat: Kable rozruchowe
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Tanie i dobre - kupiłem tanie kable z marketu a teraz muszę zrobić dobre
    kable.

    Mam zamiar wykorzystać przewód spawalniczy 35mm lub 50mm i porządne
    zaciski.
    Gdzie mogę nabyć dobre zaciski z mocną sprężyną ?

  • 2. Data: 2010-01-29 13:22:57
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomi" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hjunbl$7gs$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Mam zamiar wykorzystać przewód spawalniczy 35mm lub 50mm i
    > porządne zaciski.
    > Gdzie mogę nabyć dobre zaciski z mocną sprężyną ?

    Ja w marketowych wymienilem same kable na 16mm. Dobre sa teraz ..
    choc teraz krokodyle najslabszym ogniwem :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-01-29 14:34:21
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

> [...]
    > zaciski.
    > Gdzie mogę nabyć dobre zaciski z mocną sprężyną ?

    Ostatnio w sklepie z akumulatorami widziałem bardzo porządne zaciski.
    Niestety po 20zł/szt. Co przy cenie gotowych kabli 35mm2 w tymże sklepie
    (80zł) czyni samoróbę nieopłacalną.

  • 4. Data: 2010-01-29 16:14:51
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Mam zamiar wykorzystać przewód spawalniczy 35mm lub 50mm

    A po co? Że tak zapytam...

  • 5. Data: 2010-01-29 16:27:44
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Robert_J wrote:

    > A po co? Że tak zapytam...

    A są jakieś lepsze ?
    50mm wystarczy do odpalenia starego diesla

  • 6. Data: 2010-01-29 20:36:39
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > A są jakieś lepsze ?
    > 50mm wystarczy do odpalenia starego diesla
    Jasne ze wystarczą. Lepsze będą nie dwu metrowe a dwu i pół metrowe. Wiążesz w
    środku i masz super linkę do holowania. A nie możesz jak cywilizowany człowiek
    zrobić remont silnika, wyremontować rozrusznik i kupić nowy akumulator. Cena
    dobrych kabli pozwalających od razu odpalić z innego akumulatora to połowa ceny
    nowego akumulatora dobrej marki.

  • 7. Data: 2010-01-29 20:56:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Jan 2010 21:36:39 +0100, kogutek wrote:
> [...]
    >dobrych kabli pozwalających od razu odpalić z innego akumulatora to połowa ceny

    Ale dobre kable przezyja wiele akumulatorow i alternatorow :-)
    Poza tym nigdy nie wiesz kiedy ci w/w zawioda, wiec co najwyzej mozna
    liczyc na assistance.

    J.

  • 8. Data: 2010-01-29 21:08:28
    Od: tomi <z...@g...pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > dobrych kabli pozwalających od razu odpalić z innego akumulatora to połowa ceny

    możesz polecić mi dobry akumulator, który wytrzyma kilka zim ? już nie
    ma takich co przeżyły 8-10 lat. ostatnio kręciłem z 30 min rozrusznikiem
    na kablach i nie chciał zapalić, dopiero pomogło czyszczenie filtra
    paliwa, szkoda że nie widziałeś jak wygląda markowa ropa z
    uszlachetniaczem tankowana na BP.
    poza tym przy większym mrozie kable szybko się zwrócą, odpalisz kilka
    aut na osiedlu a uzbiera się sporo piw.

  • 9. Data: 2010-01-29 21:57:13
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > uszlachetniaczem tankowana na BP.
    > poza tym przy większym mrozie kable szybko się zwrócą, odpalisz kilka
    Wiesz co zrobili znajomemu w Anglii jak z trzy letnim Fiatem pojechał na
    przegląd gwarancyjny. Oczywiście wymienili mu wszystkie płyny z dobrych na nowe.
    Wymienili dobre klocki i przewody elastyczne na nowe. Wymienili mu 3 letni
    akumulator na nowy. Bo tak producent napisał w instrukcji. Nie polecę Ci dobrego
    akumulatora bo nie masz kasy na taki tani z marketu. Jeździsz starym żęchem i
    nagle pana rżniesz że dobry ( drogi ) akumulator byś kupił, tylko szkoda ze
    nigdzie nie ma. A na pewno byle czego z marketu nie weźmiesz i wolisz się bujać
    ze starym i zużytym akumulatorem. Chcesz dobre kable. Bylem w sklepie na ul
    Gdańskiej ( Łódź ). W sklepie sprzedają narzędzia do warsztatów samochodowych.
    Moją uwagę przykuły kable rozruchowe za 500 zł. Grube żyły. Super krokodylki. W
    niczym nie podobne do krokodylków na ogólnie dostępnych kablach. Kup sobie takie
    rolsy wśród kabli.

  • 10. Data: 2010-01-29 23:20:34
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    kogutek <k...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > Wymienili dobre klocki i przewody elastyczne na nowe. Wymienili mu 3 letni
    > akumulator na nowy. Bo tak producent napisał w instrukcji.

    A nie mógłby ten producent pisać tego po polsku?!