  • Data: 2018-01-19 15:56:02
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
    >tu jest mowa o dedykowanych kablach ze sklepu...
    >a takie z castoramy do jakiejs elektryki nie da sie? co tam
    >najgrubsze jest?
    >trzymadlo na klemy i okolice to pewnie by sie dalo jakos skolowac...
    >sie nie da sie?

    Jasne ze sie da, ale

    https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/instala
    cje-elektryczne/kable-i-przewody-elektryczne/kable-i
    nstalacyjne-yky/przewod-tele-fonika-lgy-4-7-1-x-10-m
    m2-zielono-zolty-1000-m.html

    nawet niedrogo, 4.50 zl/m, a moze i 9zl/m, bo po prawej w ramce jest
    przelicznik.
    Albo i 10.14
    https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/instala
    cje-elektryczne/kable-i-przewody-elektryczne/kable-i
    nstalacyjne-yky/przewod-tele-fonika-lgy-4-7-1-x-10-z
    ielono-zolty-1-mb.html

    potrzeba nam takiego 7m, co daje 70 zl ... a to tylko 10mm^2.
    Dlatego mnie podnieca ten 25mm^2 za 40 zl .

    J.