  • Data: 2018-01-17 10:00:51
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Oglądając ten film powiem krótko: przestań synku bawić się w pana
    > milicjanta.
    >
    > Na tym filmie widzę tylko jednego chama i w tym przypadku to jesteś
    > Ty.

    ROTFL

    > Siedzisz gościowi na dupie. Pomyśl tylko jaki on by miał mieć
    > interes, aby komuś się podkładać. Przecież to auto to jego narzędzie
    > pracy. Każdy dzień przestoju to straty.

    ROTFL
    Przy uderzeniu z tyłu? Same plusy...
    Zastepcze auto, naprawa z zyskiem.
    Wez sie nie osmieszaj jak nie wiesz o co chodzi.

> [...]
    > pociągnął dalej zakręt w prawo. Liczył na to, że uda mu się
    > zatrzymać auto aby jeszcze móc zmienić kierunek.
    >
    > Świadczy o tym późniejsze zatrzymanie się taryfiarza w miejscu,
    > gdzie kończy się podwójna ciągła i jest kawałek miejsca, aby
    > zawrócić. Widać plac już jest tam wyjeżdżony, bo prawdopodobnie
    > większa ilość kierowców, którzy się tak samo zapędzili tam zawraca.
    >
    > Ale oczywiście siedzisz mu na dupie jak baran. Gość wychodzi z auta,
    > bo ma wrażenie, że doszło do kontaktu. Po sprawdzeniu, że wszystko
    > jest OK pokazuje Ci to palcem, że jest wszystko w porządku.

    E tam, patrzył czy moze było jakies mikro dotkniecie i juz by sie burzył
    o oc, bo lakierowanie elementu etc,.

    O, czyzbysmy trafili kolege z taksówki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę