  • Data: 2018-09-21 00:54:15
    Temat: Re: Kamera video USB + microskop
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Sep 2018 12:51:54 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Właśnie - jak wygląda sprawa optyki - przy dużym powiększeniu
    > jaka jest odległość od obiektywu do oglądanego przedmiotu?

    Przy powiększeniach umożliwiających lutowanie rastra 0,5mm (film z tego mikroskopu
    https://youtu.be/iJwTap4ayLE) odległość jest około 4 cm od płytki, to jest trochę
    mało i grzałką często przypala się obudowę obiektywu. Ale to dotyczy mojego, ten
    linka co podałeś reklamuje większe powiększenie więc może w jego przypadku będzie
    można odsunąć obiektyw dalej. Ogólnie z mikroskopami nawet optycznymi to nie umieją
    zrobić by było duże powiększenie ale obiektyw daleko od płytki. Ja takiego nie
    znalazłem.

    --
    Marek