  • Data: 2013-10-01 10:55:50
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2013 16:37, Krzysztof 45 pisze:

    > Wniosek z tego że metody nie burackie sie nie sprawdzają sie w tym kraju.

    Sprawdzają się. Tylko wymagają zaangażowania. Ty chcesz iść na skróty.

    Taka analogia: jakbym miał stosować tego typu skróty, to zamiast
    próbować przekonać cię argumentami słownymi musiałbym gwizdnąć cię
    trzonkiem siekiery przez łeb parę razy, żebyś zaakceptował prawdę
    bezdyskusyjnie ;)

    Ale chyba by ci się to nie spodobało, prawda?

    > To nie sarkazm. To bardzo dobry pomysł.

    Z punktu widzenia chuligana/niedorobionego bandyty - owszem.

    > OK. Ja nie wiem tego co wiem.

    Ty wiesz, co się tobie wydaje.

    > Ty to tak na trzeźwo? Bez jakiś prochów?

    To nie ja głoszę teorię celu uświęcającego środki tylko ty.