  • Data: 2015-03-31 21:49:53
    Temat: Re: Karta SD dla audiofil???w by Sony :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mirek napisał:

    > Ale masz taki jednostajny szum... "termiczny" czy wyraźne zakłócenia od
    > pracy komputera?
    > Może masz "odkręcone" wejście mikrofonowe albo line/cd/aux in?

    Nie jest to całkiem jednostajny szum termiczny/elektronowy/dziurowy czy
    jeszcze inny, w każdym razie nie tylko. Coś go jeszcze moduluje, zmienia
    w czasie -- bardziej jak pluskający strumyk niż odległy wodospad. Nie
    brzmi jak zakłócenia zewnętrzne z komputera. Pojawia się dopiero podczas
    inicjalizacji karty przy starcie komputera, wcześniej jest cisza.

    Otwarcie któregoś z nieużywanych wejść, to było pierwsze, co mi do głowy
    przyszło. Ale szum nie ustępuje przy zamknięciu wszystkich wejść miksera
    (jest ich pięć). Nawet wyciszenie głównego regulatora wyjścia nie pomaga.
    Być może jest jeszcze jakiś inny "wewnętrzny" kanał, do którego sterownik
    nie ma dostępu, a karta przy starcie ustawia go na maksa. Ale i tak w karcie
    tej klasy nie powinno być wyraźnych zakłóceń w takiej sytuacji. Dopuszczam
    możliwość, że po prostu zepsuta. Jeśli ktoś ma inne teoerie, chętnie się
    z nimi zapoznam. A konstruktywne pomysły zmiany stanu nawet wdrożę.

    --
    Jarek