  • Data: 2015-03-31 21:58:44
    Temat: Re: Karta SD dla audiofil???w by Sony :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Jestem pod wrażeniem tego badziewia na USB za 3zł. Ratunkowo po spaleniu
    > się staruszka Live podpinalem koledze do niezłego wzmacniacza i
    > nagłośnienia. Dzwięk krystaliczny. Zastanawiające. Przy czym istnieje
    > kilka wersji i niektóre moga być badziewne.

    Co tam właściwie może być badziewiastego (lub nie)? Ja po takim sprzęcie
    oczekuję tylko przetwarzania bitów na napięcie. Przetwornik ADC, to nie
    jest teraz 'rocket science'. Nawet jeśli ździebko nieliniowy, to też
    tego nikt nie usłyszy. No, jeszcze powino być tak zrobione, żeby nie
    puszczało szumów. Ale przy tak masowej produkcji, to chyba wszystkie
    pułapki zostały zlokalizowane, a problemy wyeliminowane. Takie układy,
    to teraz można w byle pendrajwie znaleźć. Kupiłem kiedyś taki, co miał
    wbudowany odtwarzacz MP3, bo był w tej samej cenie, co głuchoniemy.
    W ślepej próbie nikt by nie odróżnił dźwięku od tego z iPoda czy innego
    iWhatevera.

    --
    Jarek