    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 16 Feb 2024 10:28:30 -0800 (PST)
    Subject: Re: Karta grafiki się psuje
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 16 lutego 2024 o 18:55:22 UTC+1 Arnold Ziffel napisał(a):

    > Zrobiłem listę osób, które pisały w tym miesiącu na polski Usenet z
    > Googla, i stwierdziłem, że odezwę się do ciebie (i jeszcze jednej osoby z
    > pme), więc chyba trochę by brakowało :)

    No to miło ;)

    > Nie masz możliwości instalacji czytnika na komputerze?

    Pewnie jakaś by tam była, tym bardziej że nntp nie zmienia się tak często
    jak nieszczęsne html/www (kurtałka, strony potrafią "mieć problemy"
    z półroczną przeglądarką - a z drugiej strony nowe kompilacje firefoxa
    wymagają, nie wiadomo po jaką cholerę, nowszeo libc - choć może inna
    sprawa, że moj slackware 14.1 może mieć już z 10 latek, nie mówiąc
    o 13.37 z komputera "pracowego" - tzn. praca już była, ale komputer w prezencie
    sobie zabrałem) - ale włączanie komputera dla czytania news - to już nie to.
    Do pisania - owszem, ale czytanie jednak na tablecie (choć i czasem na tablecie
    dłuższy post wystukam - na 7" klawiatura ekranowa jest OK, na telefonie 5" już za
    mała,
    i choć trochę się nauczyłem - bo używam telefonu z andkiem dopiero od przejścia
    do plusa w grudniu, i to tylko dlatego, że nokia E51 ma simlock na orange).

    Dlatego m.in. chwaliłem sobie google news - mimo wad, ale pozwalają na łatwą
    synchronizację przeczytanych postów - choć niestety wiele ich nie ma - przy używaniu
    kilku urządzeń.