    Date: Fri, 26 Feb 2010 19:42:55 +0100
    From: grg12 <g...@c...at>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Karty CF - ograniczona liczba cykli odczytu?

    Marek Lewandowski pisze:

    > To urządzenie zrobiliście sami, czy jest to coś gotowego na np.
    > WindowsCE albo WM2003/WM5/WM6?

    Samoróbka - własny hardware, własny software, na 99,99% nic nie próbuje
    zapisywać na tą kartę. Nie zdziwiłbym się gdyby ta wersja oprogramowania
    nawet nie zawierała implementacji komendy "WRITE".

    > Przy podwyższonej temperaturze pracy czas retencji spada dość szybko.
    > Wiem, producenci deklarują temperatury pracu do +70°C i 100 lat
    > retencji, ale rzadko jednocześnie :)

    100lat? Nie wiedziałem że aż tyle - pytanie tylko czy w temperaturze
    pokojowej czy w lodówce... (może powinienem wydzielić w lodówce półkę na
    backupy? :) )
    Pozdrawiam
    GRG