  • 11. Data: 2011-06-30 11:06:27
    Temat: Re: Ken Rockwell o 645D
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iuhl0a$f7e$1@news.onet.pl>,
    Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale gość pieprzy. Wszystkie firmowe aparaty jakie znam miały kiedyś
    > pokrzywione albo połamane styki od CF. Co do lv - nie wyobrażam już
    > sobie sesji bez tego.

    Tylko, ze ten Pentax chyba nie ma LV.

    TA

  • 12. Data: 2011-06-30 11:08:36
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 30.06.2011 13:00, Janko Muzykant wrote:

    > Ale gość pieprzy. Wszystkie firmowe aparaty jakie znam miały kiedyś
    > pokrzywione albo połamane styki od CF. Co do lv - nie wyobrażam już
    > sobie sesji bez tego.

    Ci co mają Hassela to nie bawią się w LV na ekraniku tylko kabelek do
    komputera i zdjęcie oglądają od razu na 24 lub więcej calach.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 13. Data: 2011-06-30 11:10:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iuhlfk$q2m$2@node2.news.atman.pl>,
    "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:

    > Ci co mają Hassela to nie bawią się w LV na ekraniku tylko kabelek do
    > komputera i zdjęcie oglądają od razu na 24 lub więcej calach.

    W terenie?

    TA

  • 14. Data: 2011-06-30 12:32:17
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 30/06/2011 11:55, "Paweł W." wrote:

    > Nie, nie zdziwiłeś mnie. Natomiast dziwi mnie podejście, że obecność
    > jakiejś opcji, która jest do wyłączenia jest wadą. Poza tym można sobie
    > ustawić dowolny z punktów AF, np. centralny i mieć jak w Hasselu ;)

    A mnie dziwi, dlaczego wszyscy przeżywają tak artykuły Kena. Facet jest
    mistrzem trollingu, napisze dwa zdania, które rozejdą się po wszystkich
    forach i grupach o fotografii i napędzą mu pół miliona wyświetleń reklam
    po 10 centów każde.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 15. Data: 2011-06-30 15:59:21
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    T...@s...in.the.world napisał:

    > W terenie?

    W terenie na 12-14.

    m.

  • 16. Data: 2011-06-30 16:05:05
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-30 17:59:21 +0200, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > W terenie na 12-14.

    Raczej 15-17".

    de Fresz

  • 17. Data: 2011-06-30 17:47:26
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    de Fresz napisał:

    > Raczej 15-17".

    Widać ja znam tylko leniwych ;)

    m.

  • 18. Data: 2011-06-30 19:15:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-30 19:47:26 +0200, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > Widać ja znam tylko leniwych ;)

    Jak się do kombiaka czy wręcz busa wpakuje te wszystkie statywy
    oświetleniowe, lampy, blendy, Pelikana z aparatem i szkłami, 8 kilowy
    statyw i inne takie duperele - to choćby kilo więcej na lapku już
    naprawdę nie robi ;-)

    de Fresz

  • 19. Data: 2011-06-30 21:08:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iuii14$g3l$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > oświetleniowe, lampy, blendy, Pelikana z aparatem i szkłami, 8 kilowy
    > statyw i inne takie duperele - to choćby kilo więcej na lapku już

    No tak. Ja mialem na mysli inny teren.

    TA