  • 1. Data: 2011-06-27 13:08:20
    Temat: jakim programem na linuksa można dopasować i zmergować zdjęcia?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    witam
    Chciałbym zrobić następującą złożoną operację:

    1) Dopasować dwa zdjęcia w sposób podobny jak robi się to dla panoramek, tzn
    wskazać zbiór odpowiadających sobie punktów a program powinien mi przekształcić
    (porozciągać, poobracać itp.) zdjęcia tak, żeby idealnie się pokrywały.

    2) Zsumować te zdjęcia razem mając możliwość szerokiej parametryzacji tego
    sumowania. Nie chodzi mi o to, że chcę brać część ze zdjęcia A a część ze
    zdjęcia B (takie wycinanki), tylko po prostu zsumować dopasowane zdjęcia piksel
    po pikselu stosując te same wzory do każdego piksela.

    Da się to zrobić jednym programem?
    Jeżeli nie, to jakimi dwoma?

  • 2. Data: 2011-06-27 13:56:59
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>