    From: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: KiCAD - netlista
    Date: Sat, 30 Apr 2011 21:03:43 +0200

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iphdci$5hr$1@news.onet.pl...

    > A w netliście jest widoczna ta obudowa? Powinna być wyświetlona po
    > dwukropku za wartością elementu.

    Prawdopodobnie generujesz netlistę w innym formacie niż ja, bo jedyne
    dwukropki jakie są u mnie w pliku to te w zapisie godziny
    tworzenia pliku i przed listą dołączonych footprintów. Ja używam domyślnego
    formatu netlisty, czyli pcbnew.

> [...]
    > Nie mam problemów z wczytaniem obudów.
    >
    > Czasami na początku zdarzało mi się, że w pcbnew dodawałem biblioteke
    > przez Ustawienia>Biblioteka>Dodaj. Zapisywałem w projekcie a po ponownym
    > włączeniu znowu tych bibliotek nie było. Podobnie było w konfiguracji
    > Eeschema i CvPcb. Okazało się, że przyczyną był błąd w pliku projektu
    > (KiCad/doc/Nazwa/Nazwa.pro) Przy tworzeniu nowego projektu generowała mi
    > się jakaś bardzo duża wielocyfrowa liczba przy parametrach version.
    > Występują one cztery razy dla poszczególnych bloków pliku pro. Po zamianie

    Analizując teraz plik netlisty zauważyłem, że w przypadku większości
    elementów zamiast nazwy footprinta widnieją znaki "D?".
    Spróbuję dodać footprinty do netlisty przy pomocy programu cvpcb (podobnie
    jak robi to Mario). Odezwę się po testach.
    Jacek M.