    From: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?
    Date: Mon, 6 May 2002 02:23:37 +0000 (UTC)

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Nie było innej możliwości...

    nie chcialo sie ?

    > Chwalebne.

    a jednak komus sie chcialo.

    > Zapytajcie np. Astercity, jak im się to udało.

    widzisz w tym problem, ze nawet nie zadales sobie trudu, zeby dowiedziec sie jak to
    dzialalo
    FYI: klient kupowal w sklepie (calkowicie anonimowo) karte pre-paid z zdrapka potem
    biegl do komputera i
    dzwonil, z callbackiem lub bez, niestey TPSA nie zawsze przekazywala nam numer osoby
    dzwoniacej, przy zakupie
    nastepnej karty ident wygladalby inaczej... oczywiscie dalo sie to zrobic ale to
    jakby Cie nie interesowalo...
    latwiej bylo przesunac rozmowe o rok

    > O, nie. Najpierw ircop dostaje list od niejakiego dyrektora Krakowiaka,

    raczej od L.Wabi - zerknij do archiwum

    > który go straszy sądem

    ja bym to nazwal informowaniem... chyba ze jest sie osoba strachliwa

    > a potem niejaki Wabia na www.now-acc.pl zachęca
    > swoich użytkowników do wysyłania listów do ircopa, jako sprawcy K:line.
    > Potem dopiero oszołomy przysyłają listy.

    to zle, ze poinformowalismy klientow ?
    mielismy troche dosc dzwoniacych kulturalnych inaczej

    > To, co mi się udało znaleźć, umieściłem na
    > http://akson.sgh.waw.pl/~chopin/fiber.net/
    >
    > Przy okazji chciałbym *bardzo* poprosić o zakończenie tego wątku.

    dlaczego ? od czasu wprowadzenia moderacji to chyba najdluzszy watek...

    MK, http://www.max.pl