  • Data: 2002-04-24 16:40:00
    Temat: Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem ? [OT, *sigh*]
    Od: Piotr Szmitkowski <j...@S...gdziekolwiek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiadomość napisana przez: Aguirre:

    > Płacę i wymagam. Tak byłoby przynajmniej w normalnie funkcjonującym
    > systemie - niestety - nie u nas.

    Hmm, moze trzeba odpalic jakis serwer komercyjnie. Powiedzmy 10 zl
    miesiecznie za I:line.
    Ale i tak bylyby problemy. Z jednej strony czlowiek ktory-
    'placi i wymaga by strzec go przed takeoverami', z drugiej strony
    czlowiek ktory - 'placi i wymaga by takeovery byly mozliwe'....

    -- DURNA ARGUMENTACJA --

    Place za utrzymanie drog ale jakos nie moge wyjechac na nie walcem
    albo bigfootem. CZEMU ja sie pytam! CZEMU! Place i wymagam.
    Przeciez ludzie ktorzy klada asfalt powinni przewidziec ze bede jezdzil
    do pracy 40 tonowym pojazdem, to czemu nie moge! A przeciez place!

    W normalnym kraju byloby inaczej! W takiej boskiej Ameryce moglbym sobie
    kupic walec drogowy i te dwa kilometry ktore mam do pracy pokonywac
    walcem drogowym jesli mialbym taka fantazje. I nikt nie moglby mi wlepic
    mandatu!

    ps.
    1) NTG -> pl.irc
    2) porzadek tak, samowola nie. Jesli shog postawil k:line mial powod,
    akurat co do tego watpliwosci nie mam :)
    3) Jest EFNet, Undernet, DalNet, i jeszcze inne sieci...

    --
    jackal
    (:) P.I.G.S. Member