  • 11. Data: 2013-05-19 21:56:09
    Temat: Re: Kiedy no limits za 29 zl w prepaidach?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Grzexs <g...@g...pl> wrote:

    > Bo za 10 PLN miesięcznie masz do wszystkich w Play i to czasem wystarcza.

    Czy dopuszczasz, że istnieje świat POZA Play? I że są też tacy, którzy,
    wiedząc że tanio już było, przenoszą się z Play do innych operatorów?

  • 12. Data: 2013-05-19 22:27:56
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Czy dopuszczasz, że istnieje świat POZA Play? I że są też tacy, którzy,
    > wiedząc że tanio już było, przenoszą się z Play do innych operatorów?

    Dopuszczam. Ale jak się 90% połączeń wykonuje w ramach sieci Play, to po
    co psuć coś, co działa dobrze? Jak gdzieś pojawi się atrakcyjniejsza
    oferta dla mojego profilu dzwonienia, to nie omieszkam jej wykorzystać.
    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2013-05-20 16:38:53
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 19 May 2013 20:16:55 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Bo za 10 PLN miesięcznie masz do wszystkich w Play i to czasem wystarcza.

    Kumam. Jak szanuje swoje pieniądze i wydaje je rozsądnie to jestem
    gołodupiec. A jak szastam nimi, wybierając najgorszą ofertę, to jestem
    gość. Że też na to nie wpadłem wcześniej.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 14. Data: 2013-05-21 04:28:20
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <kn8kic$2v0$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    Skylla <s...@n...op.pl> wrote:

    > A w zasadzie po co?
    > Oferta nju abo tak mało różni się od prepaid, że wybacz. Umowę możesz
    > rozwiązać w miesiąc, a 9zł minimalnej opłaty to niewiele.
    Z tym, ze de facto to jednak 29zl minimum (plus ewentualny net i smsy).
    Chyba, ze ktos wygaduje ponizej 150 minut na miesiac...
    --
    TA

  • 15. Data: 2013-05-21 09:14:18
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-05-21 04:28, T...@s...in.the.world pisze:

    > Z tym, ze de facto to jednak 29zl minimum (plus ewentualny net i smsy).
    > Chyba, ze ktos wygaduje ponizej 150 minut na miesiac...
    To jest właśnie elastyczność oferty. Możesz w jednym miesiącu gadać jak
    najęty a w kolejnym wygadać 9zł.

  • 16. Data: 2013-05-22 11:13:53
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Kumam. Jak szanuje swoje pieniądze i wydaje je rozsądnie to jestem
    > gołodupiec. A jak szastam nimi, wybierając najgorszą ofertę, to jestem
    > gość. Że też na to nie wpadłem wcześniej.

    Ale ja nie kumam. Jeśli za to samo zapłacę w Playu 10 PLN a w Nju 29
    PLN, to znaczy, że nie szanuje swoich pieniędzy?

    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2013-05-22 14:45:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Grzexs <g...@g...pl> wrote:

    > Ale ja nie kumam. Jeśli za to samo zapłacę w Playu 10 PLN a w Nju 29 PLN,
    > to znaczy, że nie szanuje swoich pieniędzy?

    Jak za to samo? Za 10 zl kupujesz dostęp do 8 mln numerów, za 29 - gdzieś
    do 60 mln.

  • 18. Data: 2013-05-22 21:14:01
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 22 May 2013 11:13:53 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Ale ja nie kumam. Jeśli za to samo zapłacę w Playu 10 PLN a w Nju 29
    > PLN, to znaczy, że nie szanuje swoich pieniędzy?

    Masz nielimitowane do WSZYSTKICH sieci za 10 zł w Play? Możesz rzucić
    sznurek?

  • 19. Data: 2013-05-22 22:53:57
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    >>> gołodupiec. A jak szastam nimi, wybierając najgorszą ofertę, to jestem

    > Masz nielimitowane do WSZYSTKICH sieci za 10 zł w Play? Możesz rzucić

    Oczywiście, że nie mam, ale w moim profilu dzwonienia 95% połączeń jest
    realizowanych do Play i Virgin Mobile, więc nie widzę podstaw do
    przenoszenia się do nju, by przy takim samym profilu dzwonienia płacić
    za to samo 29 PLN.

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2013-05-22 22:54:49
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Jak za to samo? Za 10 zl kupujesz dostęp do 8 mln numerów, za 29 - gdzieś
    > do 60 mln.

    Fakt. A dzwonię do 8, ale sztuk.

    --
    Grzexs