  • 21. Data: 2012-02-01 17:20:48
    Temat: Re: Kierowca bez głowy
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 16:11, Arek wrote:

    > Strach pomyśleć ile czołówek może z tego wyniknąć.

    Pominę już fakt, że na widok czegoś stojącego na awaryjnych normalny
    człowiek zwalniam zamiast wyprzedzać z pedałem w podłodze. Chyba, że
    kolega Robert widzi w nocy z daleka, że akurat obok tego samochodu nie
    ma wielkiej dziury, albo ubrany na czarno jegomość zmienia koło.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 22. Data: 2012-02-01 17:22:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 16:11, Arek wrote:

    > Strach pomyśleć ile czołówek może z tego wyniknąć.

    Pominę już fakt, że na widok czegoś stojącego na awaryjnych normalny
    człowiek zwalniam zamiast wyprzedzać z pedałem w podłodze. Chyba, że
    kolega Robert widzi w nocy z daleka, że akurat obok ten samochód na
    poboczu nie stoi przez wielką dziurę w jezdnie, potrąconego rowerzystę
    albo albo ubrany na czarno jegomość zmienia koło.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2012-02-01 17:34:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/02/2012 16:22, kamil wrote:

> [...]
    > poboczu nie stoi przez wielką dziurę w jezdnie, potrąconego rowerzystę
    > albo albo ubrany na czarno jegomość zmienia koło.

    Moja gramatyka to przez trzy godziny snu, proszę o łagodny wymiar kary..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-02-01 18:58:25
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Pominę już fakt, że na widok czegoś stojącego na
    > awaryjnych normalny człowiek zwalniam zamiast wyprzedzać z
    > pedałem w podłodze.

    Gdzie napisałem że z pedałem w podłodze? Gdzie znalazłeś
    informację że nie zwolniłem? W ogóle gdzie przeczytałeś że
    jechałem szybko?? Właśnie gdybym jechał szybko i ten na
    awaryjkach jechał szybko to zapewne dałoby się zauważyć że
    on jedzie a nie stoi :-).

  • 25. Data: 2012-02-01 19:23:57
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Ale miedzy innymi dlatego wole holowac na awaryjnych, nawet jesli grupowi
    > prawnicy uwazaja ze nie wolno.

    a w czym Ci te awaryjki pomogą, nie wspominając już o dezorientacji innych
    kierujących...

    Normalnie można pomyśleć, ze to troll napisał..

    ehh

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 26. Data: 2012-02-01 20:22:07
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 01.02.2012 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:

    > a w czym Ci te awaryjki pomogą, nie wspominając już o dezorientacji innych
    > kierujących...
    >
    > Normalnie można pomyśleć, ze to troll napisał..

    Zwiększa szansę, że jakiś debil się zastanowi zanim zacznie się wpychać
    pomiędzy. (Nie, nie używam w takiej sytuacji awaryjnych, ale z
    wpychaniem się spotkałem)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2012-02-01 20:24:11
    Temat: wiecej zdjec
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    tutaj wiecej zdjec:
    http://www.fakt.pl/Drastyczny-wypadek-lina-sciela-da
    ch-auta-kobieta-nie-zyje,artykuly,144444,1.html

    Jak dla mnie to miala zamarzniete szyby, a tej linki po ciemku nie bylo
    widac, nawet jak byla oznaczona. Poza tym nie mozna holowac takich
    zestawow na lince, no i co za cep takim czyms nawracal w poprzek drogi?

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 28. Data: 2012-02-01 20:48:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 19:23:57 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > a w czym Ci te awaryjki pomogą, nie wspominając już o dezorientacji innych
    > kierujących...
    > Normalnie można pomyśleć, ze to troll napisał..

    To innym kierujacym maja pomoc, niech wiedza ze cos tu jest nie tak, niech
    sie zainteresuja co ... a jak nie zwolnia, to juz nie moja wina :-)

    J.

  • 29. Data: 2012-02-01 20:54:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjij474.kn6.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Zwiększa szansę, że jakiś debil się zastanowi zanim zacznie się wpychać
    > pomiędzy. (Nie, nie używam w takiej sytuacji awaryjnych, ale z
    > wpychaniem się spotkałem)

    jeśli mówimy o debilach - to wyjaśnij mi na jakiej podstawie takowy ma w
    ogole pomyśleć, że ten samochód jest holowany, skoto takie holowanie jest
    nie tylko bezsensowne ale i zabronione?

    Jak linka będzie miala przepisowa długość, będzie przepisowo oznakowana
    (takoż i samochód holowany) to wtedy masz szanse na to, ze ktoś sie nad
    czymś zastanowi.

    Teraz - zakładając, ze jednak debili jest na świecie mniej niż tych
    niedebili to jaka jest szansa, ze ktoś zostanie wprowadzony w błąd przed
    awaryjne a jaka, ze ktoś wjedzie w Twoją linke?
    Dopóki nie będziesz odpierdał jakiś dziwnych manewrów typu zwaracanie to nic
    CI sie nie stanie.
    Po co kombinować skoro można zgodnie z prawem oznakować auto trójkątem,
    ktory napewno bardziej da do myslenia (i od razu w odpowiednią strone)?!

    ps. nie wspominam już, ze holowanie samochodu ciężarowego na lince to co
    najmniej dziwne.

  • 30. Data: 2012-02-01 20:58:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > To innym kierujacym maja pomoc, niech wiedza ze cos tu jest nie tak, niech
    > sie zainteresuja co ... a jak nie zwolnia, to juz nie moja wina :-)

    to wystaw trójkąt ostrzegawczy, tak jak powinieneś, kuo se koguta na dach,
    jak już koniecznie musisz, a nie kombinuj z awaryjymi swiatłami.

    ps. popatrz na zdjęcia
    http://www.fakt.pl/Lina-przeciela-kobiete-Makabryczn
    y-wypadek,galeria-artykulu,144444,5.html i
    powiedz co kurwa dałyby tu światła awaryjne, skoro dwa dzwigi jechały w
    poprzek drogi, stosunkowo blisko siebie, a baba sejczentem popierdalając
    wpakowała sie między nie?