  • 1. Data: 2012-06-18 19:47:12
    Temat: Kierowca wypadł z auta i przeżył
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://www.youtube.com/watch?v=UAocQqhgRDg

    Farciarz roku - trafił bokiem w słup, a dzięki temu że nie miał pasów to
    wyłamując drzwi kierowcy zamortyzwało mu hamowanie.
    Na koniec drzwi wystrzeliły kierowcę na środek drogi, gdzie miłosiernie
    nierozjechał go wyprzedzany Mercedes :)

  • 2. Data: 2012-06-18 20:10:59
    Temat: Re: Kierowca wypadł z auta i przeżył
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 19:47:12 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > wyłamując drzwi kierowcy zamortyzwało mu hamowanie.
    > Na koniec drzwi wystrzeliły kierowcę na środek drogi, gdzie miłosiernie

    Slup milosierny sie nie zlamal i nie przygniotl, latarnia mu nie spadla na
    glowe.

    Rosja ? Wyglada tak jakos po polsku ...

    J.

  • 3. Data: 2012-06-18 20:23:09
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: J.F. Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 18 czerwiec 2012, 20:10:59

    > Slup milosierny sie nie zlamal i nie przygniotl, latarnia mu nie spadla na
    > glowe.

    "Mu"?

    --
    Llort

  • 4. Data: 2012-06-18 20:37:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lort

    > "Mu"?

    Ihaaa!!! Ihaaahaaa!

  • 5. Data: 2012-06-18 23:21:21
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > Na koniec drzwi wystrzeliły kierowcę na środek drogi, gdzie
    > miłosiernie nierozjechał go wyprzedzany Mercedes :)

    Ciekawe, pewnie rasija bo gdzie jeszcze spotkamy mlodzierz w ladzie (nie bijcie
    jesli to cos innego). U nas maja juz bmw albo innego golfa :)

  • 6. Data: 2012-06-19 12:45:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-18 18:23:09 +0000, Lort <b...@g...w.ua> said:

    > Kto: J.F. Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 18 czerwiec 2012, 20:10:59

    > "Mu"?

    Mu.
    "Wyłamując drzwi (...)zamortyzwało mu".
    (nie wiemy co, ale mu)
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-06-19 13:32:04
    Od: "Marcin Luty" <n...@g...com>

    Użytkownik "Lort" <b...@g...w.ua> napisał w wiadomości
    > Kto: J.F. Gdzie: pl.misc.samochody
    > Kiedy: 18 czerwiec 2012, 20:10:59

    > "Mu"?

    http://www.sjp.pl/mu

    Dopuszczalna forma jak widac :)
    Na poludniu czesto sie to slyszy.

    --
    ml

  • 8. Data: 2012-06-19 14:38:57
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Bydlę Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 19 czerwiec 2012, 12:45:40

    [...]
    > Mu.

    O. Jej.

    --
    Llort

  • 9. Data: 2012-06-19 14:41:27
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Marcin Luty Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 19 czerwiec 2012, 13:32:04

    > http://www.sjp.pl/mu
    > Dopuszczalna forma jak widac :)

    Ale nie na początku zdania, stąd cudzysłów.

    > Na poludniu czesto sie to slyszy.

    Tym niemniej chodziło mi jedynie o płeć.

    --
    Llort

  • 10. Data: 2012-06-19 16:35:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/06/2012 12:32, Marcin Luty wrote:
    > Użytkownik "Lort"<b...@g...w.ua> napisał w wiadomości

    > http://www.sjp.pl/mu
    >
    > Dopuszczalna forma jak widac :)
    > Na poludniu czesto sie to slyszy.

    Najzwyklejsza forma nieakcentowana odmiany zaimka "on", akurat użyta
    tutaj poprawnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil