  • 41. Data: 2017-01-28 21:06:09
    Temat: Re: Kierowcy to kupa durniów.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:41:34 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Po czesci tak, a raczej przewidujesz ze to TU beda wymagali a w zwiazku z
    > tym beda wysnuwali roszczenia wzgledem nie spełnienia tych wymogów.

    "A raczej" robi wielką różnice
    Zasugerowałem że TU sobie temat pogrążą i zaraz na mnie atak że coś tam sie domagam;)

  • 42. Data: 2017-01-28 21:14:00
    Od: z <...@...pl>

    Myślę że większość tu piszących w sytuacji pojawiającej się nagle mgły
    dałoby ciała. A wystarczy jeden co albo nie zauważy albo za gwałtownie
    zahamuje.
    Takie są uroki autostrady. TAK. Na autostradzie też może być
    niebezpiecznie i też trzeba myśleć.

  • 43. Data: 2017-01-28 21:14:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 21:06:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Zasugerowałem że TU sobie temat pogrążą i zaraz na mnie atak że coś tam sie
    domagam;)

    Aprop TU
    Wynajmuję kilka mieszkań
    Ubezpiecza je, we wnioskach do polis zaznacza ze mieszkanie wynajmowane itp płacąc za
    to pewnie większa składkę
    W jednym z mieszkań przy kiblu nieszczelność się zrobiła i plama na suficie u
    sąsiadki poniżej.
    Mówię kobiecie ok mam ubezpieczenie OC zgłoszę roszczenie
    Zgłosiłem, ubezpieczyciel się z sąsiadką kontaktował itp. I tak powinno być niby
    Ale teraz mnie meczy żebym mu kopie umowy najmu przesłał, nazwiska lokatorów itp.
    Po co mu to?
    Chyba tylko po to żeby odmówić wypłaty odszkodowania bo pesela dziecks lokatorki mu
    nie podałem.
    Składkę ochoczo brali i o nic nie pytali.

  • 44. Data: 2017-01-28 21:24:48
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 19:52, Cavallino pisze:

    > Oby się zmieniło na tyle, że kapeluszom przestanie się wydawać prawka.
    > KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

    Nie rozumiem o co Ci chodzi.
    Pojeździj trochę na A2/S2 pomiędzy Łodzią a Warszawą. Nie ma dnia żeby
    nie było wypadku przez najechanie na poprzednika. Jeśli nie da się
    grzecznie wytłumaczyć żeby trzymać odstępy to chyba trzeba karać czy
    masz inne rozwiązanie?
    pzdr
    Adam

  • 45. Data: 2017-01-28 21:31:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 21:02, Kris pisze:

    > I ja się domagam czy stwierdzam (chyba oczywisty) fakt że jesii się da to TU kase
    wyciągną.

    Się nie da. Bo niby czemu? Mgłę zarządca rozpylił? Niewidzialna była?
    Drugi Smoleńsk z tego chcemy robić?

    > Po sasiedzku domagasz się aby poszkodowany przez komornika odszkodowanie uzyskał a
    tu trochę inny światopoglad głosisz;)

    Nie róbmy pewexu - jak komornik nie swoje zabierze, to jego wina. jak
    "pizda wyjdzie" to siła wyższa i jak pokazuje historia nawet prezydent
    tego nie zmieni.

    Shrek

  • 46. Data: 2017-01-28 21:50:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-01-2017 o 21:24, adam pisze:

> [...]
    > nie było wypadku przez najechanie na poprzednika. Jeśli nie da się
    > grzecznie wytłumaczyć żeby trzymać odstępy to chyba trzeba karać

    Ale Ty nie pisałeś o odstępach.....

    A tutaj akurat nie odstęp zawinił, tylko mgła.
    Możesz sobie jechać kilometr za poprzednikiem, jeśli on się rozwali, to
    i tak, w mgle jak mleko, w niego wjedziesz.

  • 47. Data: 2017-01-28 21:50:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-01-2017 o 20:58, Kris pisze:
    > W dniu sobota, 28 stycznia 2017 20:41:34 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > ..

    > I bardzo dobrze.
    > Autostrada chyba darmowa nie jest,

    A jaka?

  • 48. Data: 2017-01-28 21:52:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > No własnie, nikt nie stanał miedzy pasami, nie wział zielonej kamizelki,
    > nie machał etc.
    > Z drugiego pasa tez tylko 1 tirowiec mruga, reszta jedzie i nic ich to nie
    > obchodzi.
    > Można było sobie pomóc troche bardziej.

    Jak tam było? Acha, "mądry Polak po szkodzie..."

  • 49. Data: 2017-01-28 22:02:32
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 09:49:55 UTC+1 użytkownik Htu56 napisał:
    > Kierowcy to kupa durniów.
    > 73 uczestników karambolu na autostradzie koło Piotrkowa
    > z powodu zap...nia podczas mgły.

    kolejny argument za zbanowaniem najsłabszego ogniwa, czyli dozwolenie do ruchy tylko
    autonomicznych

  • 50. Data: 2017-01-28 22:16:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Myślę że ubezpieczyciele zbadają temat czy kierowcy na autostradzie
    > byli/mogli być ostrzeżeni o mgle.

    Ale co tu ostrzegać - mgła jaka jest każdy widzi.
    ---
    Specjalnie się zderzyli ? Musieli nie widzieć, czyli ... nikt nie widzi a
    nie "każdy widzi"

    > I jeśli wyjdzie że mogli a nie zostali to od zarządcy autostrady czy kogo
    > tam kase wyciągną.

    To co piszesz, jest kolejnym dowodem na to, że władza traktuje
    społeczeństwo jak debili, a społeczeństwo od tego idiocieje i samo się
    tego domaga. A jak nie ma znaku uwaga niebezpieczny zakręt i ktoś
    pojedzie prosto, to czyja wina? A jak pada śnieg, to trzeba rozstawiać
    znaku "uwaga śnieg"? Przez takie myślenie mamy tyle znaków nasrane, że
    nikt już na nie nie zwraca uwagi.
    ---
    To jest wszystko prawda, ale jak na drodze jest dajmy na to szklanka to
    zanim się zorientujesz za późno będzie. Bo musiałbyś całą zimę jeździć
    20km/h. Z mgłą nie jest specjalnie inaczej. Możesz mieć mgiełkę i myśleć, że
    za nią będzie ok, zwolnić trochę a się okazuje, że za nią biała ściana. Tak,
    że systemy informujące o takich sytuacjach mają duży sens. Ale trzeba je
    najpierw mieć.

    To co by mogłoby pomóc, to jakieś tablice co kilka kilometrów, to
    dynamiczne znaki o utrudnieniach (w sensie zator, wypadek, roboty
    drogowe ect.). Ale na Boga widzisz mgłę, to wymagasz od zarządcy, żeby
    ci postawił znak "uwaga mgła"?
    ---
    I czym się poprzednie różnią od mgły ? Informacje o mgle są na drogach, jak
    jest takie oznakowanie dynamiczne i jakoś wykryje się mgłę.