eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKilka migawek telefonicznych (w świetle tematu "do telefonistów" z p.m.e) › Re: Kilka migawek telefonicznych (w świetle tematu "do telefonistów" z p.m.e)
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kilka migawek telefonicznych (w świetle tematu "do telefonistów" z
    p.m.e)
    Date: Sat, 06 Feb 2010 03:25:47 +0100

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Hejka koleżanki i koledzy!
    > Po dyskusji na p.m.e porządziłem sobie w YouTube i znalazłem coś, czego
    > chyba jeszcze nie podrzucałem:

    Łał! Ciekawe, czy pozostały jakieś muzealne? Coś w rodzaju komputera
    Odra w muzeum kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej. Mało kto zdaje sobie
    sprawę jak bardzo skoplikowane jest działanie centrali. Teraz to
    załatwia elektronika ale kiedyś trzeba było zrobić logikę na
    przekaźnikach, wybierakach.
    Coś się zaczęło pojawiać na stronie UKE. Może kiedyś rozwiną ten temat?
    http://telemuzeum.uke.gov.pl/ Na razie brak eksponatów typowo centralowych.
    Choć niestety niewielu jest pasjonatów, zdolnych do uruchomienia jakiejś
    makiety. Jeszcze musieliby mieć z czego.
    Maciek