  • Data: 2024-04-14 05:26:42
    Temat: Re: Kindle - pierwsze wrażenia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-13, pytajacy <r...@p...fm> wrote:
    > Pierwsze wrażenia są pozytywne. Jednak rozczarował mnie brak menu w
    > języku polskim i poległem przy przesyłaniu książki na mejla z Legimi
    > (skopiowałem przez USB na czytnik).

    Adres, z którego przychodzi musi zostać zatwierdzony na str. amazona.

    > Faktycznie, brakuje zapachu książki i brak efektu przekładanych kartek.
    > Ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia.

    U mnie po jakimś czasie wyrobił się nawet efekt pozytywny, tzn. czytanie
    na takim urządzeniu też ma swoisty urok. Ale może ma to związek z tym,
    że mój ma regulację barwy podświetlania (ciepło-zimno) a ta ciepła
    przypomina właśnie lekko pożółkłe kartki.

    --
    Marcin