  • Data: 2018-01-22 11:23:24
    Temat: Re: Klawiatura do PC na mikrostykach
    Od: ajt <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-22 o 09:33, Kris pisze:

    > W Biedronce chyba ok stówy kosztowały

    Jakoś rok temu były po 149 chyba. Kupiłem z ciekawości. Klawisze ze
    strasznie głośnym klikiem, w nocy w całym domu słychać. Nie dość, że
    każdy rząd klawiszy podświetlony innym kolorem (jakoś nie zwróciłem na
    to uwagi przy zakupie, myślałem, że diody będą białe, lub chociaż
    jednokolorowe), to klawiatura nie zapamiętuje wybranego trybu
    podświetlenia i po każdym włączeniu komputera startuje dyskotekowe demo,
    a potem zapalają się wszystkie diody zawsze tak samo. Wytrzymałem kilka
    dni, oddałem :)
    Mam też już dłużej inną mechaniczną na brązowych Cherry MX. Takie niby
    bez kliku, ale i tak słychać, jak się mocniej klepie. Niektórzy
    podkładają gumowe oringi pod nakładki, żeby wytłumić hałas.
    W mojej jest białe podświetlenie. Na szczęście zapamiętuje tryb
    świecenia i jasność, za to padły cztery diody, będzie trzeba kiedyś
    wymienić, ale mi się nie spieszy, bo i tak od trzech lat korzystam
    głównie z membranowej A4tech KV-300H, którą kupiłem jeszcze jak były po
    45zł chyba, potem zdrożały. Wolę ją od mechanicznej :)
    Andrzej
    www.radom.city