  • Data: 2014-10-31 22:32:20
    Temat: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 o 21:53, Zocha pisze:
    > Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    > Jak mam to zrobić?
    >
    > Pozdrawiam
    > Zocha

    Nie bardzo wiem, która czynność sprawia ci problem.

    1.Włącz WiFi
    Potrafiłaś wyłączyć to chyba potrafisz włączyć.
    2.po zalogowaniu na router
    Może się mylę, ale sądziłem, że wyłączałaś WIFi w oprogramowaniu modemu
    po zalogowaniu się na router (no niech będzie ze modem) po wejściu do
    niego za pomocą przeglądarki na jakiś adres w rodzaju 192.168.1.1
    3.zobaczysz ilu klientów korzysta z z niego
    Zapewne zobaczysz, jeśli znajdziesz sobie ustawienia DHCP i obejrzysz
    DHCP clients list. Będzie napisane jaki adres MAC dostał jakie IP.
    Może być też gdzieś inna lista w System/statistics jeśli masz coś
    takiego. Zobaczysz który klient ile zassał danych.

    --
    pozdrawiam
    MD