  • Data: 2014-11-01 01:28:11
    Temat: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-31 o 23:28, Zocha pisze:
    > Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    > Włączone

    > Zalogowane

    > Tak

    > Ustawienia DHCP
    > Lista dynamicznych adresów IP przypisanych przez serwer DHCP
    > Na liście jest tylko komputer stacjonarny-jego nazwa, adres IP i adres MAC
    > Włączyłam laptopa
    > Ponownie weszłam na 192.168.1.1
    > Teraz na liście jest komputer stacjonarny i laptop, każdy ze swoją
    > nazwą, IP i MAC.
    > Do tego miejsca jest OK.

    No to zostaw na jakiś czas. DHCP przydziela adres na jakiś czas wuięc
    zobaczysz obcego nie tylko w momencie gdy jest podpięty, ale że był w sieci.

    > Nie wiem gdzie tego szukać i nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek
    > na takie informacje natrafiła., ale to nie znaczy, że ich nie ma.
    >
    > W ogóle w konfiguracji sieci mam następujące zakładki:
    > DHCP, NAT/PAT, DNS, UPnP, Dynamiczny DNS, DMZ i NTP

    Miałem na myśli zakładkę z raportami, logami itp.

    > W zakładce DNS są analogiczne informacje jak w wyżej cytowanej DHCP,
    > z tym, że oprócz w/w danych dla IPv4, są także dane dla IPv6.
    >
    > Nigdzie nie widzę informacji o ilości zassanych danych.

    Może nie masz tego. Tak sobie zmyślam na podstawie znanych mi routerów.

    > Ponadto gdyby ktoś włączył się do mojej sieci Wi-Fi, to będę mogła
    > go zobaczyć tylko w czasie gdy jest połączony, tak jak mój laptop.
    > Po rozłączeniu zniknie. Ilość zassanych danych dotyczyłaby chyba
    > tylko bieżącego połączenia.

    No niekoniecznie bo to są raporty za jakiś czas więc może być w nich
    ktoś kto się już rozłączył.

    ATSD to zmień nazwę administratora i hasło żeby nie było root root czy
    admin admin :)

    --
    pozdrawiam
    MD