    From: "Zocha" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <m310ah$igd$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Date: Fri, 31 Oct 2014 23:28:51 +0100

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    > 1.Włącz WiFi
    Włączone

    > 2.po zalogowaniu na router
    Zalogowane

    > Może się mylę, ale sądziłem, że wyłączałaś WIFi w oprogramowaniu modemu po
    > zalogowaniu się na router (no niech będzie ze modem) po wejściu do niego
    > za pomocą przeglądarki na jakiś adres w rodzaju 192.168.1.1
    Tak

    > 3.zobaczysz ilu klientów korzysta z z niego
    > Zapewne zobaczysz, jeśli znajdziesz sobie ustawienia DHCP i obejrzysz
    > DHCP clients list. Będzie napisane jaki adres MAC dostał jakie IP.
    Ustawienia DHCP
    Lista dynamicznych adresów IP przypisanych przez serwer DHCP
    Na liście jest tylko komputer stacjonarny-jego nazwa, adres IP i adres MAC
    Włączyłam laptopa
    Ponownie weszłam na 192.168.1.1
    Teraz na liście jest komputer stacjonarny i laptop, każdy ze swoją nazwą, IP
    i MAC.
    Do tego miejsca jest OK.

    > Może być też gdzieś inna lista w System/statistics jeśli masz coś takiego.
    > Zobaczysz który klient ile zassał danych.
    Nie wiem gdzie tego szukać i nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek
    na takie informacje natrafiła., ale to nie znaczy, że ich nie ma.

    W ogóle w konfiguracji sieci mam następujące zakładki:
    DHCP, NAT/PAT, DNS, UPnP, Dynamiczny DNS, DMZ i NTP
    W zakładce DNS są analogiczne informacje jak w wyżej cytowanej DHCP,
    z tym, że oprócz w/w danych dla IPv4, są także dane dla IPv6.

    Nigdzie nie widzę informacji o ilości zassanych danych.

    Ponadto gdyby ktoś włączył się do mojej sieci Wi-Fi, to będę mogła
    go zobaczyć tylko w czasie gdy jest połączony, tak jak mój laptop.
    Po rozłączeniu zniknie. Ilość zassanych danych dotyczyłaby chyba
    tylko bieżącego połączenia.

    Pozdrawiam
    Zocha