eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaKłopoty z obrazem i dźwiękiem TV › Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 01 Nov 2014 22:31:33 +0100
    From: "B.G" <o...@w...com.eu>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    References: <5452a454$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    <5452bb0c$0$18073$65785112@news.neostrada.pl>
    <5452c1b8$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5453576c$0$12627$65785112@news.neostrada.pl>
    <545367a0$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <54536b6e$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    <5453dab8$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <5454e37d$0$11138$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5454e37d$0$11138$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <545550a7$0$18089$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.189.99.246
    X-Trace: 1414877351 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18089 79.189.99.246:52497
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:277553
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-01 14:43, Zocha pisze:

    > Modem: LiveBox 2.0
    > Dekoder: Sagemcom UHD 88
    > Niestety, pomimo włączenia Wi-Fi, zniekształcenia się zdarzają, chociaż
    > wydaje mi się, że rzadziej. Z drugiej strony zauważyłam, że nasilają się
    > one wieczorem. Czyżby liczba użytkowników Internetu/TV miała tutaj wpływ?

    Nie.
    Najprawdopodobniej masz kiepską linię, mało odporną na wpływ
    zewnętrznych sygnałów, albo zniekształcającą sygnał tak "od siebie" - po
    prostu uszkodzoną.
    Sprawdź z jakiego szajsu masz instalacje "telefoniczną" w domu.
    Tu najczęściej jest pies pogrzebany. Może jakiś ekspert w sklepie
    sprzedał Ci kabel na instalację w postaci giętkiego płaskiego gówna pod
    wtyczki RJ11 - to to wyrzuć.
    Albo elektryk zrobił Ci druty pod telefon, tak aby je nawet burza nie
    spaliła - czyli jakimś DYT-em energetycznym - niech Cię przeprosi i za
    darmo wymieni to to na normalny kabel teleinformatyczny, czyli skrętkę
    najlepiej cat5e.
    Podobnie mógł Ci dogodzić spec od alarmów kładąc kabel pod telefon z
    wykorzystaniem kabli bez par.
    Może też być tak, że w domu masz jakiś "piekielny" siewnik zakłóceń w
    paśmie adsl.
    A czy kabel Eth pomiędzy LiveBoxem a UHD masz oryginalny? albo inny
    poprawnie zrobiony? czy też "Mietek" od prądu albo tv-sat zacisnął żyły
    we wtykach RJ45 w kolejności jaka mu do głowy wpadła? najlepiej jeszcze
    na kablu bez par.
    Jeśli wykluczysz już wszelkie lokalne wynalazki, kłócące się ze sztuką
    transmisji danych - to zgłoś do orange - niech się tym dalej zajmą.


    --
    B.G

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: