    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.warszawa
    Subject: Re: Kogoś pojebało do reszty?
    Date: Tue, 25 Oct 2016 19:04:30 +0200

    W dniu 25.10.2016 o 15:04, elmer radi radisson pisze:

    > Waszmość niezmiernie uprzejmyś, galanterię doceniam.

    > Rozumiem ze debiutujesz na tej trasie, ale planujesz recydywę?

    Nie debiutuję, tylko zakaz dopiero zauważyłem. Przedtem zawracałem tam
    spokojnie nie wadząc nikomu.
    Teraz nie wiem, czy ja nie zauważałem znaku czy go tam po prostu nie
    było? Stawiam na to drugie i dlatego jestem wkurwion niemiłosiernie.

    > Na szczescie jest jeszcze komunikacja miejska i z tramwaju
    > w chwilę dotrzesz wszędzie bez żadnej zawrotki.

    Odpada. Nie stać mnie na komunikację miejską a cenię sobie wygodę.
    Mam niedaleko Feminy garsonierę i nie będę woził baby na randkę
    tramwajem, nie uważasz?

    Ewentualnie,
    > jednak otrzesz perliste krople z czola i dopatrzysz się
    > że możesz zawinąć w JPII przy Anielewicza. Wystarczy tylko
    > użyć wpierw skrętu w prawo. Na Andersa też z pewnością
    > byś sobie poradził.

    No właśnie o to pytam, dlaczego mam zwiedzać Warszawę, w tym ulicę
    Anielewicza gdzie nie mam żadnej potrzeby do załatwienia?

    Niestety w tym całym wywodzie pełnym
    > żalu nie padło dokąd właściwie chcesz "codziennie" zawracać
    > więc chcąc nie chcąc nie pomożemy.

    Mam Abonament Mieszkańca miedzy kinem Femina a ul. Orlą i tam właśnie
    sobie parkuję.

    > Ale naprawdę, w tej okolicy samochód jest tylko kulą u nogi.

    Mnie nie przeszkadza, a kulę to mi ten pieprzony inżynier ruchu swoimi
    zakazami przyczepia.

    > Czekam na kolejny wątek że nie da się nigdzie zaparkować ;).

    Nie mam problemu:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: