  • 21. Data: 2009-11-03 09:20:11
    Temat: Re: Koledzy providerzy - będziecie zbrojnym ramieniem Ministra Finansów :-)
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Kolejny przejaw urzedniczej glupoty. Ciekawe kiedy biurwy wpadna na
    pomysl jak dac innym zarabiac i samemu cos uszczknac z tego a nie
    wprowadzac dodatkowe zakazy i kary w dodatku abstrakcyjne i
    absurdalne.

    --
    Matt

  • 22. Data: 2009-11-03 09:23:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Matt Rutkowski" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > pomysl jak dac innym zarabiac i samemu cos uszczknac z tego a nie
    > wprowadzac dodatkowe zakazy i kary w dodatku abstrakcyjne i

    Wlasnie, np. pozwolic handlowac narkotykami tylko dorzucic 200% akcyzy.

  • 23. Data: 2009-11-03 18:15:05
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    b...@n...pl wrote:
> [...]
    > sobie wyobrazić stronę rozrywkową gdzie grasz na wirtualne pieniądze
    > (bez przelewania jakiś kwot na zakup tych wirtualnych pieniędzy), strona
    > jest finansowana z reklam. Możesz też jak np na gryonline.wp.pl
    > uczestniczyć w darmowych grach, a nie w tych płatnych.
    > Inna sprawa, że nie da się rozpoznać w sensowny sposób czy ktoś gra na
    > pieniądze czy darmowo. Wystarczy SSL i po ptakach. Mogę za to podrzucić
    > pomysł ministerstwu pomysł, niech banki nie przelewają pieniędzy na
    > konta tych kasyn. Zablokować wyjście przelewów na te konta :) Ciekawe co

    Czekaj, bo ja nie łapię. Mogę wejść na dach wieżowca i skoczyć w dół,
    mogę zamordować całą swoją rodzinę wcześniej, ale nie mogę zagrać w
    kasynie online za dwa dolce?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 24. Data: 2009-11-03 18:42:12
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > Czekaj, bo ja nie łapię. Mogę wejść na dach wieżowca
    Prawdopodobnie nie powinieneś móc (kłódka, zasuwka)

    > i skoczyć w dół,
    No też nie, wcześniej powinien wyhaczyć cię psycholog

    > mogę zamordować całą swoją rodzinę wcześniej,
    No też nie prewencja powinna wiedzieć że nie można sprzedaż ci
    noża/siekiery (ban w sklepie?)

    > ale nie mogę zagrać w
    > kasynie online za dwa dolce?
    No tego to już w ogóle nie można kryminał

    paweł

  • 25. Data: 2009-11-03 22:38:33
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:
    > Cytat z wywiadu z wiceministrem finansów:
    >
    > "Nakażemy operatorom internetu i providerom blokowanie stron z e-hazardem,
    > podobnie jak ma to miejsce w przypadku stron o treściach zakazanych (np.
    > faszystowskich czy z dziecięcą pornografią - red.). Nie będą one dostępne
    > z polskich serwerów."
    >
    > Całość:
    > http://manager.money.pl/news/artykul/kapica;z;ulic;z
    nikna;tez;automaty;z;m
    > isiami,244,0,552436.html?p=md

    'Czasy się zmieniają, ale pan cały czas w komisjach...'
    Innymi słowy TSChPX. Beton urzędniczy w MinFin zdaje się być niezmiennie
    niereformowalny od czasów, gdy badylarzom i innej prywatnej inicjatywie w
    PRL permaentnie dowalano 'domiar'. Balcerowicz nie był w stanie ogarnąć tego
    bajzlu i dlatego musiał odejść :P

    --
    Ślązak

  • 26. Data: 2009-11-03 22:41:52
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > "Nakażemy operatorom internetu i providerom blokowanie stron

    A i jeszcze - żeby się Pan ViceMinFin nie zdziwił, jak mu 'w podziękowaniu'
    co nieco 'wyłączą' i 'wuj generał nie pomoże' :P Ale będzie pożywka dle
    mediów! U-la-la :-)

    --
    Ślązak

  • 27. Data: 2009-11-03 23:19:31
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Ślązak pisze:

    > A i jeszcze - żeby się Pan ViceMinFin nie zdziwił, jak mu 'w
    > podziękowaniu' co nieco 'wyłączą' i 'wuj generał nie pomoże' :P Ale
    > będzie pożywka dle mediów! U-la-la :-)

    Ja proponuję zrobić listę stron na które mogą wchodzić wszyscy, którzy
    mają komputery i dostęp do sieci (no i opłacają abonament
    komputerowo-internetowy na poczcie).
    Potem zrobić listę stron, na które należy wykupić odpowiednią akcyzę i
    przykleić winietkę do monitora.
    Niektóre strony pewnie wymagały by inspektora z urzędu skarbowego -
    "rezydenta" co by naklejał winietki co np. 30 minut.

    Też jakiś pomysł, sprawdza się w innych branżach ...

    BUHAHAHA:)

  • 28. Data: 2009-11-04 06:13:39
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Mon, 02 Nov 2009 16:53:03 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

> [...]
    > e-hazardem, podobnie jak ma to miejsce w przypadku stron o treściach
    > zakazanych (np. faszystowskich czy z dziecięcą pornografią - red.). Nie

    Macieju, widzę że nie czytasz polipa, bo już wpominałem o tym parę dni
    temu

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/

  • 29. Data: 2009-11-04 06:19:37
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Tue, 03 Nov 2009 10:03:43 +0100, "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    wrote:

    > Ale takie są przepisy. I całkiem sensowne. Jeśli wejdziesz na stronę
    > royal-palace.com i wylądujesz w kasynie to wtedy już mają Cię ścigać?
    > Dopiero ścigania następuje za aktywne uczestnictwo w grze.

    zobaczcie państwo jak rządzący próbują chronić obywateli przed ich
    własną głupotą

> [...]
    > pomysł ministerstwu pomysł, niech banki nie przelewają pieniędzy na
    > konta tych kasyn. Zablokować wyjście przelewów na te konta :) Ciekawe co

    ...z mnóstwem bekdorów niejako przy okazji...

  • 30. Data: 2009-11-04 06:24:46
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Wed, 04 Nov 2009 00:19:31 +0100, Paweł Rohde

> [...]
    > "rezydenta" co by naklejał winietki co np. 30 minut.
    >
    > Też jakiś pomysł, sprawdza się w innych branżach ...

    a ja proponuję, żeby każdy występujący publicznie (za występ publiczny
    należy uznać występowanie przed większą niż 100 osobową grupą) musiała
    posiadać odpowiednie uprawnienia, przejść szkolenie, zdać egzamin

    sprawa dotyczyłaby wszystkich polityków, artystów, urzędników, zaś z
    obowiązku zwolnieni by byli dziennikarze (jakaś uprzywilejowana grupa
    społeczna być musi)