  • 1. Data: 2009-10-29 08:08:30
    Temat: UPC - limit(?) ilości komputerów po stronie użytkownika
    Od: Arbuzzi <a...@k...pl>

    Hej,

    W związku z tym, że przeprowadzam się w nowe miejsce, będę musiał
    zaopatrzyć się w nowe łącze internetowe.

    Prawdopodobnie padnie na ofertę UPC -
    http://www.upc.pl/internet/fiber-power-8/

    I tutaj pojawia się wątpliwość, którą mam nadzieję rozwieją użytkownicy
    tej usługi.

    Piszą tu o limicie do 3ch możliwych połączeń. Mam rozumieć, że po prostu
    modem, który podrzucą będzie mieć 3-4 portowy switch czy może limit
    polega na czymś innym? Byłoby bardzo niefajnie gdybym kupił sobie router
    i rozrzucił sobie sygnał za pomocą routera oraz okazało się, że istnieją
    faktycznie jakieś limity.

    Szukam potwierdzenia, że jak podłącze modem do swojego routera to od
    strony UPC nie będzie problemu z obsługą sryliona (czytaj więcej niż
    trzech, a na pewno będzie ich więcej) urządzeń po stronie mojego routera.

    Dzięki za odp,

  • 2. Data: 2009-10-29 08:22:15
    Od: MA <e...@k...pl>

    jest to niewątpliwie problem polskiego internetu.

    JW Arbuzzi wygenerował następującą wiadomość, do której się odnoszę::

  • 3. Data: 2009-10-29 08:30:18
    Od: Arbuzzi <a...@k...pl>

    Sorry.

  • 4. Data: 2009-10-29 11:24:19
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    MA wrote:

    > jest to niewątpliwie problem polskiego internetu.

    A nie jest? To że ISP powszechnie stawiają debilne ograniczenia?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 5. Data: 2009-10-29 16:41:46
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Proste. Nie podoba się to nie korzystaj.

  • 6. Data: 2009-10-29 17:02:25
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009 09:08:30 +0100, Arbuzzi wrote:

    > Szukam potwierdzenia, że jak podłącze modem do swojego routera to od
    > strony UPC nie będzie problemu z obsługą sryliona (czytaj więcej niż
    > trzech, a na pewno będzie ich więcej) urządzeń po stronie mojego routera.

    Nie ma. Bo i niby skąd UPC miałoby wiedzieć, ile dokładnie ich masz za tym
    routerem?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 7. Data: 2009-10-29 20:26:41
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Nie ma. Bo i niby skąd UPC miałoby wiedzieć, ile dokładnie ich masz za tym
    > routerem?

    Niby proste, ale miałem kolegę, który korzystał z UPC i mu
    postawili zarzut, że ma za wiele sesji TCP na raz otwartych :)
    Kolega nie był w ciemię bity, więc sobie jakoś poradził,
    ale...

  • 8. Data: 2009-10-29 20:27:55
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com wrote:

    > Proste. Nie podoba się to nie korzystaj.

    Pewnie, że nie korzystam z debilnych usług.
    Ale ja, to sobie jakoś poradzę.
    Co nie zmienia faktu, że to jest problem polskiego Internetu.
    I odpowiadaj pod tekstem, to ludziom trochę ułatwi...

  • 9. Data: 2009-10-29 20:46:18
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009 21:26:41 +0100, Slawek Kotynski wrote:

    > Niby proste, ale miałem kolegę, który korzystał z UPC i mu
    > postawili zarzut, że ma za wiele sesji TCP na raz otwartych :)

    Ile to jest "za wiele" oraz gdzie w regulaminie jest informacja o tym? :->

  • 10. Data: 2009-10-29 21:00:19
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Szymon Sokół wrote:

    > Ile to jest "za wiele" oraz gdzie w regulaminie jest informacja o tym? :->

    No oczywiście :)
    Był podejrzany, ale się wytłumaczył, że nie jest wielbłądem.