  • Data: 2014-04-25 19:51:49
    Temat: Re: Kolejna ofiara
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    >nie wiem czy dobrze rozumiem.
    >Jak to sie nie ustala?
    >Przypadki kiedy pasy zabiły przewaznie sa dośc spektakularne.
    >Z czego wynika, ze sie nie ustala?

    Spektakularne, o ile jest jest na miejscu ktos zainteresowany
    spektakularnym naglosnieniem.
    Bo jesli nie ma ... to wpisuje sie "nadmierna predkosc",
    "nieudzielenie pierwszenstwa itp.

    Jest trup, jest kierowca, kto bedzie dochodzil dokladnie co tu
    zawinilo.
    Jakby kierowca utrzymal pojazd na swojej polowie jezdni, to by trupa
    nie bylo.

    >Ale:
    >- znam przynajmniej kilku kierowców ktorzy nie zapinaja pasów (w
    >miescie)
    >dlatego ze: jezdza spokojnie i sa dobrymi kierowcami i stad wnioskuja
    >ze
    >jest mała szansa, ze pasy im sie przydadza.
    >- znam tez kilka osób ktore na drogach przesadzaja - mam wrazenie, ze
    >one
    >jakos wyjątkowo chetnie zapinają pasy.
    >Wiec nie wiem, czy brak poszanowania dla prawa koreluje z brakiem
    >poszanowania do własnego zdrowia...

    A poszanowania dla wlasnego samochodu nie maja ?
    Czy uwazaja ze maja dobre AC :-)

    J.