-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 04 May 2014 10:23:32 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejna ofiara
References: <5357a9d6$0$2377$65785112@news.neostrada.pl> <lj8bs2$p69$5@dont-email.me>
<5357cecd$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
<lj8jkn$p69$12@dont-email.me>
<5358ed3c$0$2162$65785112@news.neostrada.pl> <ljarb7$7i2$4@dont-email.me>
In-Reply-To: <ljarb7$7i2$4@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 32
Message-ID: <5365f8fd$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.138.193
X-Trace: 1399191805 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2157 31.61.138.193:8380
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2412
X-Received-Body-CRC: 3820100231
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531923
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-24 13:08, masti pisze:
>
>>>> Pośrednio tak, jednak wygląda na to że ma wytłumaczenie - prawo karze
>>>> kierowcę który nie zmusza kierującego do nakazania zapięcia pasów
>>>> pasażerom.
>>> i producent samochodów, który zrobił auto, które mogło mieć wypadek, i
>>> wykonawcę i zarządcę drogi, producenta paliwa itd. itp.
>>>
>>>
>>>
>>>
>> Producent samochodu nie zmusza groźbami do jeżdżenia tym co
>> wyprodukował. Winny jest tylko bezmyślny(?) dyktator stosujący groźby i
>> kary wobec kierowców i pasażerów za niezapięcie pasów..
> nie. winny jest sprawca wypadku. I tyle. Bez tego pasy nic by do tego nie
> miały.
>
> PS: czemu nie skomentujesz dlaczego kierujaca nie pomogła mu sie odpiąć?
> PS2: lubisz dostać wybuchającą poduszką powietrzną? Czy może to też
> zamach na twoją wolność?
>
>
>
A jednak, to zapięte pasy nie pozwoliły im opuścić pojazdu.
Już przecie pisałem - kierująca w stanie szoku pewnie się szarpała,
próbując unieść pasażera, W końcu przeżyła poważny wypadek, i nie
oczekujmy od niej racjonalnych działań.
PS2 - to nie ma nic do rzeczy w tych konkretnych przypadkach. Jakaś
dyktatorska menda nakazała im zapinać pasy w swoich samochodach, oni na
skutek tego stracili życie, a menda nawet nie przeprosi rodzin za ich
śmierć.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.14 10:23 Trybun
- 04.05.14 10:27 Trybun
- 04.05.14 12:00 Budzik
- 04.05.14 12:00 Budzik
- 04.05.14 12:00 Budzik
- 04.05.14 22:30 masti
- 04.05.14 23:40 mlodz
- 05.05.14 09:40 Maciek
- 06.05.14 22:31 Gotfryd Smolik news
- 06.05.14 23:00 Budzik
- 07.05.14 23:56 Gotfryd Smolik news
- 08.05.14 09:00 Budzik
- 10.05.14 03:54 Akarm
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-05-28 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-05-28 => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-28 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B (2 miejsca) <=
- 2024-05-28 Szczecin => Realtime (C) Software Developer <=
- 2024-05-27 Warszawa => Senior Account Manager (stacjonarnie) <=