  • Data: 2020-02-19 21:48:43
    Temat: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 Feb 2020 18:59:53 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale 30 km dalej bedzie autostrada czy inna droga?

    S-ka o standardzie autostrady.
    Takie Wroclaw-Gniezno liczylem.
    Mozna S5-A2-S5, mozna Rawicz-Srem-Gostyn ..

    > Ile opłaty za autoastrade?

    Zero. Ale ... auto przy 140 wiecej pali :-)

    > A jakie to ma znaczenie czy jedziesz z pracy czy w niedziele z wycieczki?
    > Czas to czas, pln to pln.

    No wiesz - jesli moge godziny nadliczbowe wyrobic i zarobic wiecej, to
    rachunek jest inny niz tylko gdy czas "prywatny" zuzyje.

    > Masz racje - to sa bardziej moje oczekiwania w stosunku do rządzacych.
    > To oni odpieprzyli numer podpisujac taka umowe i dodatkowo utajniajac ja.

    Tak to jest, jak narod chce autostrady, rzad chce autostrady, ale
    pieniedzy nie ma. Ale we Wloszech, Francji, Hiszpanii - jakos se
    sprawdza.

    A umowa w czesci podstawowej chyba dosc prosta - rob autostrade i
    zbieraj oplaty.

    J.