    From: JS <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Kolejne testy
    Date: Sun, 10 May 2015 11:57:40 +0200

    > Znam opowieści o skracaniu żywotności ,,dzisiejszych'' produktów,
    > ale ja akurat pamiętam świat sprzed 40 lat -- dzisiejszy świat
    > jest zdecydowanie trwalszy i bardziej idiotoodporny niż świat
    > sprzed kilkudziesięciu lat, który pamiętam.
    >
    > -=-

    Wcale mnie to nie dziwi, że teraz działa. Za tydzień przestanie. Jak
    dostaniesz się do środka to zobaczysz piękną korozję. Jeśli pen jest
    rozbieralny to rozbierz, zamocz w izopropanolu kilka razy, żeby usunąć
    wodę i wysusz dokładnie zanim zaczniesz używać. Jeśli nie da się dostać
    do środka, to czym prędzej zgrywaj dane.

    pzdr
    JS