  • Data: 2018-04-09 20:08:27
    Temat: Re: Kolektory słoneczne po raz kolejny
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-09 15:08, Kris wrote:
    > Jest okazja na wyrwanie kasy z dotacji to spróbuje
    > Proszę doradźcie mi jakieś konkretne zestawy kolektor+ zbiornik CWU
    > 1. Pierwsza lokalizacja- rodzina 2+1 wanna, prysznic, tu idealnie pasowałby
    zbiornik wąski a wysoki. średnica max 80cm wysokość nawet ponad dwa metry
    > 2. Druga lokalizacja- emeryt+ rodzina 2+2. Tu dla odmiany zbiornik musiałby się
    zmieścić w pomieszczeniu o wysokości ok 2 metrów. Za to średnica mogłaby być większa
    po miejsca po podłogach sporo.

    > Preferowałbym jakieś kompletne zestawy bez bawienia się w indywidualne dobieranie
    komponentów
    > Wdzięczny be de za ew linki
    > W lokalizacji 2 zestaw musiałby być w typie "zamontuj i zapomnij" bo kompletnie
    nietechniczne osoby tam zamieszkują
    > Jakiej pojemności zasobniki i ile szt kolektorów dla w/w przypadków będzie
    optymalne? Kolektory rurowe czy płaskie?

    Sprawdź ustawienie anteny (i czy na właściwą grupę wysłałeś).