    From: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kolo zapasowe na dachu w boxie?
    Date: Sun, 23 Sep 2012 16:55:08 +0200

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:505ebd02$0$26691$65785112@news.neostrada.pl...

    > To Ty raczej jesteś szczęściarz, nie jeździsz za dużo, albo tylko
    > po dobrych trasach.

    Bardzo duzo nie jezdze, kiedys po 50 tys.km. rocznie, teraz okolo 20, ale
    musze liczyc tez ok. 15 tys. rocznie drugiego samochodu, bo jak jest kapec,
    to ja jestem wzywany :-) Drogi tez rozne, w sezonie regularnie w weekendy
    jezdze po piaszczystej, wiejskiej drodze (dojazd na dzialke), a przez wiele
    lat ulica, przy ktorej mieszkam byla tak dziurawa, ze _co najmniej_ raz do
    roku musialem robic zawieszenie w samochodzie. A i po Polsce zdarza mi sie
    jezdzic po nienajlepszych drogach, np. na Mazurach. Raz na rok, dwa lapie
    gume, ale niegroznie (odpukac): albo powietrze schodzi powoli, albo wcale -
    moja zona zaczela narzekac kiedys, ze cos jej stuka w okolicach tylnego
    kola, jezdzila tak jeszcze przez tydzien, bo nie bylo mnie w Wwie, a po
    powrocie znalazlem w oponie... solidnej wielkosci srube, ktora stukala lbem
    o asfalt :-) A cisnienie powyzej 2 atm.

    > Nie, nie uważam że mam pecha, ale ten ostatni raz to była kumulacja :)

    Coz, moze mam szczescie, ale za to ostanimi czasy wyrownuje sie to z glupimi
    stratami: w zeszlym roku na wiejskiej drodze, gdzie samochod przejezdza raz
    na pol godziny, babsko zapragnelo otworzyc drzwi dokladnie w momencie, kiedy
    omijalem jej auto. Gdyby to zrobila 2 sekundy wczesniej - otworzylbym jej
    drzwi o 180 st. zderzakiem, 2 sekundy pozniej - nic by sie nie stalo, a tak
    wbilem jej te drzwi w slupek rozwalajac sobie blotnik i drzwi. Wiosna, jadac
    autem zony, dostalem na obwodnicy Radzymina kamieniem w przednia szybe, co
    zaowocowalo centymetrowym pajaczkiem (na szczescie udalo sie jeszcze tego
    samego dnia to zakleic). Kilka dni temu facet przytarl mi solidnie zderzak i
    nadkole wyjezdzajac z miejsca parkingowego obok - a postawilem samochod zony
    tylko na 5 minut... A wczesniej nie mialem nawet najmniejszej stluczki przez
    jakies 8 lat.

    --
    Axel