  • 1. Data: 2012-09-21 19:03:34
    Temat: Kolo zapasowe na dachu w boxie?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Czy ktorys z producentow wpadl na to, zeby zrobic box
    do ktorego miescilbym sie zapas chocby w wersji dojazdowej?

    Jezdze Octavia I z butla gazowa w miejscu kola zapasowego
    i czasami chcialbym miec do dyspozycji caly tyl ze zlozonymi
    siedzeniami, a w jazde bez zapasu nie wierze...

    Chetnie bym w takim wypadku przewiozl kolo, niechby dojazdowe,
    w bagazniku na dachu...

    Googluje ale glownie znajduje bagazniki rowerowe do zamocowania
    na kole a nie bagazniki na kolo ;)

  • 2. Data: 2012-09-21 19:07:46
    Temat: Re: Kolo zapasowe na dachu w boxie?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Taka wersja mi nie odpowiada ;)

    http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=33149

  • 3. Data: 2012-09-21 22:16:14
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-09-21 19:03, Jakub Jewuła pisze:

    > Czy ktorys z producentow wpadl na to, zeby zrobic box
    > do ktorego miescilbym sie zapas chocby w wersji dojazdowej?

    Nie wiem - nie mierzyłem, ale sądzę, że do niejednego boxa zmieścisz
    zapas. Tylko policz, czy opłaca ci się kupować go tylko po to (zakładam,
    że relingi i belki już masz), aby raz na ruski rok ci się przydał.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2012-09-22 00:29:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chetnie bym w takim wypadku przewiozl kolo, niechby dojazdowe,
    > w bagazniku na dachu...

    A może składany box:

    http://www.agito.pl/thule-ranger-90-2567-430055.html
    ?attr=1-456734,4457-456736

    A jeśli Ci chodzi o jak najmniejszy rozmiar to może wzorem tego składanego
    uszyć tylko pokrowiec na koło z mocowaniem do belek?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 5. Data: 2012-09-22 08:03:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem - nie mierzyłem, ale sądzę, że do niejednego boxa zmieścisz
    > zapas. Tylko policz, czy opłaca ci się kupować go tylko po to (zakładam,
    > że relingi i belki już masz), aby raz na ruski rok ci się przydał.

    Nie musze liczyc, stac mnie na taka ekstrawagancje ;)

    Gdyby wszystko musialo sie "oplacac" jezdzlilibysmy siedzac
    na drewnianym zydlu, bo przeciez fotel samochodowy tez kosztuje ;)

  • 6. Data: 2012-09-22 08:32:30
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

> [...]

    > i czasami chcialbym miec do dyspozycji caly tyl ze zlozonymi
    > siedzeniami, a w jazde bez zapasu nie wierze...

    Wiara czyni cuda ;-)
    Przejechałem 100 kkm bez zapasu
    2x złapałem gumę ale nawet nie użyłem zestawu naprawczego
    Zaprawdę powiadam ci - zapas to balast.

    -- Sławek

  • 7. Data: 2012-09-22 08:47:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wiara czyni cuda ;-)
    > Przejechałem 100 kkm bez zapasu
    > 2x złapałem gumę ale nawet nie użyłem zestawu naprawczego
    > Zaprawdę powiadam ci - zapas to balast.

    Milego czekania na pomoc drogowa ;)

    Ja wole wozic zapas.

  • 8. Data: 2012-09-22 09:49:44
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-09-22 08:03, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Gdyby wszystko musialo sie "oplacac" jezdzlilibysmy siedzac
    > na drewnianym zydlu, bo przeciez fotel samochodowy tez kosztuje ;)

    No to jak liczyć nie musisz to wywal ten gaz w pierony.
    Problem się rozwiąże natychmiast.

    mp.

  • 9. Data: 2012-09-22 09:58:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Milego czekania na pomoc drogowa ;)
    > Ja wole wozic zapas.

    Jak się nastawisz psychologicznie, że kapeć jest
    awarią innego typu: ot coś nie działa i nie możesz uruchomić
    i musisz wezwać pomoc, to dalej już bajka.
    Kwestia nastawienia. Skoro już ktos jeździ na gazie
    czyli jest oszczędny, to wizja koła na dachu powinna go raczej odstraszać.

  • 10. Data: 2012-09-22 10:12:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No to jak liczyć nie musisz to wywal ten gaz w pierony.
    > Problem się rozwiąże natychmiast.

    To juz jest za duzy problem formalny :)