    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kom?ra wpad?a do zlewu i jest problem
    Date: Tue, 30 Sep 2014 23:17:44 +0200
    <1...@p...pl.invalid>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <m0euof$bnh$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <m0f2n4$g0b$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>

    On 30.09.2014 22:47, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale mówimy o plikach w chmurze a nie o konkretnych danych.

    Ta dyskusja do niczego nie doprowadzi. To pliki w chmurze nie zawierają
    konkretnych danych? To co w takim razie zawierają?

    > Ale skąd pomysł, że to, że nie wstydzę się SWOICH PLIKÓW jest
    > równoznaczne z tym, że mam podawać obcej osobie dane poufne?

    Pliki, które mają być publiczne umieszczam na stronie. Czy się ich
    wstydzę czy nie to inna sprawa ;) Pliki prywatne powinny pozostać
    prywatne. Nie muszą zawierać poufnych danych, ale mogą się przyczynić do
    ich ujawnienia. Samo ujawnienie prywatnych plików też może narazić
    właściciela na straty finansowe albo moralne. Nie chcę tutaj sypać
    przykładami, bo wierzę, że masz trochę wyobraźni.

    --
    Mirek.