    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 25 Sep 2014 15:36:33 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Komóra wpadła do zlewu i jest problem
    From: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 września 2014 21:03:05 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Ano "fujara" ze mnie. Samsung (nawet nie wiem jaki to model, bo nigdzie na obudowie
    nie piszą. Taki nie z odchylaną, ale rozsuwaną klawiaturą. Taki na 2 karty SIM.)
    wpadł do zlewu, w ułamku sekundy została podjęta akcja ratownicza. Został wyłowiony,
    bateria wyjęta, karta SIM też. Suszenie trwało nockę. Po poskładaniu pacjenta efekt
    jest następujący:

    > 1) Z baterii w ogóle nie startuje.
    >
    > 2) Z ładowarki jest efekt następujący:
    >
    > a) miłe dźwiękowe powitanie Samsunga i kolorowy Samsungowy obrazek.
    >
    > b) następnie na ekranie pojawia się ikona ładowania baterii,
    pokazująca/sugerująca jej kompletne rozładowanie.

    > c) nie więcej niż po sekundzie, pokazuje pełne naładowanie.
    >
    > d) po naciśnięciu klawisza "włącz/wyłącz telefon", tego z czerwoną słuchawką
    zabawa rozpoczyna się od punktu 2a).

    > Przemierzyłem baterię. Pisze na niej 3.7V, pomiar daje 1.1V. Szlag z tym telefonem,
    ale kupa ważnych numerów jest w jego pamięci. O ile jeszcze jest?

    > Co radzicie?

    Jak uruchomisz albo kupisz nowa to radzę traktować telefon jako urządzenie do
    komunikowania się z innymi a nie jak fetysz. Telefonu nie trzeba mieć w sraczu, na
    rancie wanny w czasie zażywania kąpieli itp. Jak ktoś ma sprawę to zadzwoni jeszcze
    raz. Jak nie zadzwoni to znaczy że chciał dupę zawracać.