  • Data: 2009-06-05 05:39:46
    Temat: Re: Komórka jako modem
    Od: "AU" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Po zainstalowaniu Nokia PC Suite z płytki i połączeniu kablem USB
    > komórki z gniazdem USB w komputerze wszystko poszło automatycznie.
    > Pojawił się napis:
    > Nokia E51 USB Modem (OTA) jest teraz podłączone
    > (OTA = One Touch Access)
    > Szybkość 460,8 kb/s
    >
    > Martwi mnie jednak, że strony otwierają się bardzo wolno, a podana
    > w rejestrze komórki ilość wysłanych i odebranych kB wskazuje, że będzie
    > to drogie korzystanie z Internetu. :-(
    >
    > Myślę, że poprawiło by szybkość odbieranie poczty z programu do e-maili,
> [...]

    Mam jeszcze jedno pytanie - jak można zmierzyć szybkość połączenia
    komputera z Internetem przy pomocy komórki?
    Czy podana prędkość 460,8 kb/s jest wiarygodna? Czy może jest to tylko
    teoretyczna prędkość pożądana?
    Była tutaj dyskusja o szybkości przy połączeniu przez BT. O ile wolniejsze
    byłoby takie połączenie w stosunku do połączenia przez USB (procentowo)?

    I jeszcze jedno - czy zawsze kB oznaczają kilobajty a kb kilobity? Czy można
    zakładać, że jest to stosowane konsekwentnie?

    Pozdrawiam
    AU