  • Data: 2014-09-20 15:17:29
    Temat: Re: Komp pada w dziwny sposób
    Od: fifak <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie zawsze przy starcie wentylator chodzi na pełnych obrotach, a
    > potem się uspokaja. Miałem zblizone objawy. Wymieniłem 3 elektrolity na
    > płycie głównej (chyba miały po 3300uF) i jest na razie OK.

    ale chodzi o wentylator zasilacza bo innych nie mam w komputerze
    (wszystko pasywne)

    na razie sklecam jakiś prowizoryczny układ z 3 żarówkami samochodowymi
    na każdą linię +12 +5 +3.3 żeby odpalić ten zasilacz bez kompa i
    sprawdzić czy też ma takie objawy

    a jeżeli to zasilacz to gdzie szukać usterki?

    wiem że mogę kupić za 50zł nowy ale chciałbym się pobawić i naprawić