  • Data: 2017-07-16 20:12:49
    Temat: Re: Kompatybilność baterii komórkowych
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/16/2017 7:54 PM, PeJot wrote:
    > Wsadziłem BL-5c do Myphone który wstał od pierwszego kopa. Próba
    > ładowania wypadła pomyślnie i zakończyła się typowym komunikatem o
    > naładowaniu. Jest sens/potrzeba szukać typowej baterii ?

    Sprawdź rezystancję obu baterii na środkowym pinie względem masy.

    http://www.cpkb.org/wiki/Nokia_BL-5C_battery

    Powinno być 82kOhm. Jesli tyle samo miała z MyPhone to zamieniaj. Jeśli
    nie, to niekoniecznie będzie ładowana do końca jak powinna. Niestety
    trzeba eksperymentować, ponadto MyPhone może być jednym z tych telefonów
    które mają w nosie ta rezystancję ;)

    GoClever Quantum 400 Lite ma dokładnie taki sam problem i rozwiązanie:
    pasują do niego baterie nokii choć niestety sa krótsze. Ale w jego
    przypadku niestety nie ładuja do końca, wlasnie z powodu rezystancji
    gnd-bsi.