  • 1. Data: 2014-02-06 13:22:17
    Temat: Konfiguracja grup dyskusyjnych
    Od: "Patryk" <k...@w...pl>

    ucze sie konfigurować grupy dyskusyjne .

  • 2. Data: 2014-02-06 13:32:40
    Temat: Re: Konfiguracja grup dyskusyjnych
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Feb 2014 13:22:17 +0100 osobnik zwany Patryk
    napisał:

    > ucze sie konfigurowaae grupy dyskusyjne .

    oblałeś

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-02-06 13:33:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.02.2014 13:22, Patryk pisze:
    > ucze sie konfigurowaae grupy dyskusyjne .

    Robisz to źle, gimbusie.

  • 4. Data: 2014-02-06 13:43:26
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-06 13:22, Patryk pisze:
    > ucze sie konfigurowa? grupy dyskusyjne .

    Tej nie musisz. Ta już jest skonfigurowana.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2014-02-06 14:07:07
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Robisz to źle, gimbusie.

    Trafiłeś :)

    k...@w...pl

  • 6. Data: 2014-02-06 18:04:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 06.02.2014 13:22, Patryk pisze:
    > ucze sie konfigurowa? grupy dyskusyjne .

    Zacznij od nauki konfigurowania klienta grup.

    --
    anacron
    aba/

  • 7. Data: 2014-02-06 19:29:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .edu.pl
    *Patryk* napisał(-a):

    > ucze sie konfigurować grupy dyskusyjne .

    NTG!
    hint: pl.test, alt.pl.test

    --
    Big Jack