  • 1. Data: 2014-02-06 10:33:42
    Temat: Nowa wersja AM 1.7
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM

    Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:

    ?funkcja Objazd
    ?zapisu/odczyt tras
    ?odczyt i wysyłanie tras przez email,dropbox, Targeo itp.
    ?aktualizacja danych SmartRoutes z wnętrza programu
    ?Prowadź do->punkt GPS
    ?wysyłka SMS o trasie i dotarciu do celu

    "Powiadomienie SMS to nowa, bardzo przydatna funkcja w AutoMapie. Pozwala
    określić, kto i kiedy otrzyma informację o dojeździe do celu, lub miejscu, w
    którym kierowca aktualnie się znajduje. Wystarczy wprowadzić nr telefonu
    odbiorcy lub wybrać go z książki adresowej, a także zde?niować, kiedy system
    ma wysłać informację. Może to być konkretny czas przed dojazdem do celu,
    określona odległość po ruszeniu w trasę czy też konkretna godzina" -
    tłumaczy Janusz M. Kamiński, szef PR i marketingu AutoMapy.

    ?edycja wielu pkt. ulubionych
    ?usprawnienia tras i wizualizacji Traffic
    ?poprawki obsługi licencji, szukania adresów, stabilności, płynności i
    filtrowania wyników z polskimi znakami
    ?dostosowania dla Android 4.4,Prestigio Geovision 7780,Nexus 4 i 7
    ?możliwość przedłużania licencji do 2 lat

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.aqu
    rat.automapa

  • 2. Data: 2014-02-06 11:15:30
    Temat: Re: Nowa wersja AM 1.7
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    Thursday, February 6, 2014, 10:33:42 AM, you wrote:

    > Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM

    [... spam ...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-02-06 11:30:47
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > [... spam ...]

    Bo ?? dla mnie to informacja

  • 4. Data: 2014-02-06 12:02:43
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Chris nabazgrał(a):

    > ?możliwość przedłużania licencji do 2 lat

    Pierwszy bug :) wybrałem opcję 2 lata i nie działa, błąd :)

  • 5. Data: 2014-02-06 12:28:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Chris,

    Thursday, February 6, 2014, 11:30:47 AM, you wrote:

    > Bo ??

    Bo spam.

    > dla mnie to informacja

    Każdy spam to informacja.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-02-06 12:40:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

    > Bo spam.

    Bo ...

    > Każdy spam to informacja.

    Nie każda ..

  • 7. Data: 2014-02-06 19:20:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-06 10:33, Chris pisze:
    > Jako ciekawostka pokazała się nowa wersja AM
    >
    > Coraz bardziej zaczyna mi się podobać:

    A TMC Pro obsługuje?

  • 8. Data: 2014-02-07 08:45:01
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Irokez nabazgrał(a):

    > A TMC Pro obsługuje?

    Wszedłem na stronę (bo nie miałem pojęcia co to) i przeczytałem że nie bo
    mają swój system.
    Widzę że to odpowiada ze korki, ja w sumie nie używam tego bo po DC wiem że
    wszędzie są korki a w trasy jeżdżę rzadko :)
    Czy oprócz zjadacza pakietu danych coś to warte ?

  • 9. Data: 2014-02-07 17:51:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-07 08:45, Chris pisze:
> [...]
    > wiem że wszędzie są korki a w trasy jeżdżę rzadko :)
    > Czy oprócz zjadacza pakietu danych coś to warte ?

    Ale to nie zjada danych bo dostraja się do stacji radiowej nadającej TMC
    i pobiera informacje.
    W Niemczech parę razy się przydało.
    AM pewnie zżera dane tym swoim systemem.

  • 10. Data: 2014-02-11 12:40:24

    Fri, 07 Feb 2014 17:51:16 +0100, w
    <52f50f0a$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <n...@w...pl>
    napisał(-a):

> [...]

    Nie, bo to zbędne.

    > Ale to nie zjada danych bo dostraja się do stacji radiowej nadającej TMC
    > i pobiera informacje.
    > W Niemczech parę razy się przydało.
    > AM pewnie zżera dane tym swoim systemem.

    Jak wszystko na Androidzie.