eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-26 23:59:56
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-25 o 16:21, Hinek pisze:

    > A jak wytłumaczysz to, że takie smsy zaczęły przychodzić
    > na kartę w modemie kilka godzin po jej aktywacji?
    > Z tej karty nigdy nie wykonano żadnego połączenia głosowego
    > ani nie wysłano smsa. To zostało potwierdzone w bilingach....

    Numery są po którejśtam kolejce użytkowników. Zapewne subskrypcje
    premium nie powinny się utrzymać przez okres wygaszania, ale
    telemarketerzy i inne łajzy jak najbardziej będą nękać. Sam tak mam z
    jakąś firmą windykacyjną, która wydzwania mi na kartę do internetu.
    Dopiero imienne postraszenie dzwoniącego z info, że nagrywam te
    wszystkie rozmowy przyniosło skutek.