  • 1. Data: 2015-02-24 18:58:35
    Temat: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: z <...@...pl>

    "Wysłałeś SMS Premium, dlatego blokada przychodzących SMS z numerów
    specjalnych została wyłączona. Aby włączyć ją, ślij sms o treści STOP na
    numer..."

    Jaka to sieć? :-)

  • 2. Data: 2015-02-24 19:33:11
    Od: W <w...@w...pl>

    z wystukał, co następuje:

    > "Wysłałeś SMS Premium, dlatego blokada przychodzących SMS z numerów
    > specjalnych została wyłączona. Aby włączyć ją, ślij sms o treści STOP na
    > numer..."
    >
    > Jaka to sieć? :-)

    plej albo te-de-mobyle, chociaż chyba bardziej to drugie ;-)

  • 3. Data: 2015-02-24 23:29:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W" napisał w wiadomości
    z wystukał, co następuje:
    >plej albo te-de-mobyle, chociaż chyba bardziej to drugie ;-)

    A nie Plus ?
    Kto tam ma najwieksze parcie na kase ...

    A swoja droga ... czy taka usluga nie powinna zostac wylaczona
    pisemnie, czy tam elektronicznie, ale na wyrazne zyczenie klienta?

    donosik do UOKIK ?

    J.

  • 4. Data: 2015-02-24 23:59:50
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Najbardziej debilną rzeczą jest fakt, że na modem tkwiący w
    routerze przez ponad rok przychodziły smsy premium.
    Modem razem z "internetem" był kupiony w Orange i okazało
    się że już kilka godzin po aktywacji te smsy zaczęły przychodzić...
    Ponieważ tkwił w modemie nikt żadnych smsów tam nie sprawdzał.
    Wychodziło to coś około 100 zł/miesięcznie, a że numerów jest
    osiem nikt nie zwrócił uwagi na wzrost opłat. Sprawa rypła się w
    styczniu. Zablokowałem smsy premium i łaskawie zwrócono
    150 zł za jeden miesiąc.
    Ale to nie koniec :)
    W zeszłym tygodniu coś mnie tknęło i sprawdzam...
    No i co? Zgadnijcie....Tak, dalej przychodzą. No i tu dochodzę do
    tego co piszesz. W Orange możesz tylko "zawiesić "subskrypcję
    smsów premium...a ona się odwiesza.
    Generalnie ostrzegam przed korzystaniem z modemów w Orange.
    A jeśli już - to trzeba codziennie sprawdzać spam który tam
    przychodzi.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2015-02-25 10:49:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    >W zeszłym tygodniu coś mnie tknęło i sprawdzam...
    >No i co? Zgadnijcie....Tak, dalej przychodzą. No i tu dochodzę do
    >tego co piszesz. W Orange możesz tylko "zawiesić "subskrypcję
    >smsów premium...a ona się odwiesza.

    A nie ma tak, ze trzeba umozliwic klientowi zablokowanie tego
    paskudztwa ?

    >Generalnie ostrzegam przed korzystaniem z modemów w Orange.
    >A jeśli już - to trzeba codziennie sprawdzać spam który tam
    >przychodzi.

    Ja bym tam raczej reklamacje pisal. Usluga niezamowiona, to niech sie
    sami rozliczaja :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-02-25 11:13:25
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2015-02-24 18:58, z pisze:
    > "Wysłałeś SMS Premium, dlatego blokada przychodzących SMS z numerów
    > specjalnych została wyłączona. Aby włączyć ją, ślij sms o treści STOP na
    > numer..."

    Opłaty za przychodzące SMS-y premium winny być zabronione prawnie jako
    otwarta furtka dla piramidalnych oszustw. Wszelkie opłaty SMS-em powinny
    się odbywać drogą wysłania wiadomości przez abonenta.

  • 7. Data: 2015-02-25 11:47:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Feb 2015 11:13:25 +0100, mirekc <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    powinny
    > się odbywać drogą wysłania wiadomości przez abonenta.

    Ale przecież ktoś musiał wcześniej wysłać sms aby aktywować tą
    usługę. Sugerujesz, że odbieranie smsów premium (aktywną usługę)
    dostaje się "by default" wraz z nową kartą sim?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-02-25 12:36:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości

    >Ale przecież ktoś musiał wcześniej wysłać sms aby aktywować tą
    >usługę. Sugerujesz, że odbieranie smsów premium (aktywną usługę)
    >dostaje się "by default" wraz z nową kartą sim?

    Odbieranie w sensie brak blokady - oczywiscie :-)

    Zapisanie do serwisu, ktory takie sms przysyla ... bywa.

    Ot chocby to akualne Jump ... a przy okazji granie na czekanie, wimp,
    i **** wie co jeszcze.

    J.

  • 9. Data: 2015-02-25 12:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirekc" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-02-24 18:58, z pisze:
    >Opłaty za przychodzące SMS-y premium winny być zabronione prawnie
    >jako otwarta furtka dla piramidalnych oszustw.

    No, i tak, i nie - w koncu co szkodzi klientowi zamowic sobie usluge
    abonamentowa - kursy walut, pogoda, horoskop.

    Oczywiscie powinien byc swiadomy, ze zamawia platna usluge.
    No i skoro na rachunku operatora, to i reklamacje u operatora :-)

    >Wszelkie opłaty SMS-em powinny się odbywać drogą wysłania wiadomości
    >przez abonenta.

    No, nawet te powyzsze z reguly sa zamawiane przez wyslanie SMS.

    J.

  • 10. Data: 2015-02-25 12:56:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Feb 2015 12:36:04 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Odbieranie w sensie brak blokady - oczywiscie :-)

    Jakim prawem skoro nie było subskrypcji. Nie ma tak, że smsy
    przychodzą bez subskrypcji. Subskrypcją może być wysłanie smsa w
    jakimś konkursie pozornie nie związanym ze sprawą, np. charytatywnym
    (jak tak miałem).

    --
    Marek