  • Data: 2020-02-27 13:34:27
    Temat: Re: Konsola "Rambo" i kartridże z Atari 2600
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 lutego 2020 13:00:06 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Podobny interfejs wymyślono w firmie Timex. Na przełomie wieków miałem
    > zegarek ich produkcji. Potrafił wyświetlać różne przypomnienia, miał
    > też chyba pamięć na jakieś zapiski, adresy, numery telefonów czy cóś.
    > Do tego był program pecetowy, który to z kolei potrafił się integorować
    > z Outlookiem czy tego typu wynalazkami. Informacje z komputera przelewało
    > się przystawiając rękę z zegarkiem do monitora i uruchamiając transmisję.
    > Monitor wtedy zaczynał migać, co odczytywała fotodioda w zegarku.

    No ale to był z premedytacją zaprojektowany interfejs komunikacyjny.
    Od którego zresztą nawet pióro świetlne było bardziej wyrafinowane (choć wymagało
    oczywiście CRT - zastanawiam się, jak będzie wyglądał ekran ze spectrum na LCD 16:9 -
    i w końcu będzie kolorowy, bo nareszcie PAL - spectrum niestety wyszedł z codziennego
    użytku zanim kupiliśmy kolorowy telewizor inny niż secam ;).
    No i jednokanałowy - a tych przyssawek to było trochę.

    @Adam - a jaka była ta "listwa klawiatury" od tej kasy?
    Ile tam było pinów?
    Każdy odpowiadał jednemu klawiszowi? Więc i tyle było przyssawek?
    Dobrze, że ta klawiatura była odłączalna - czy to wyglądało tak, jak np. kasy w
    biedronce - tyle że w biedronce obecnie klawiaturę mają na ekranie, a odłączalne jest
    tylko pudełko na pieniądze.
    Chyba że nie była i jakoś się do tej "listwy klawiatury" musiałeś "dohackowywać"?
    Dobrze, że nikt nie wymyślił ograniczenia na "zbyt szybko piszącego człowieka" ;)