  • Data: 2008-10-22 07:00:15
    Temat: Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Błękitna linia? ;)

    W sumie lepszy taki pomysl niz zaden wiec zadzwonilem na 9393 ze wzgledu, ze
    telefon wykonywalem z numeru innego niz TPSA to musialem wykrecic 0229393
    ;-) po czym mowi mi jesli jestes naszym klientem kliknij 1 jesli chcesz byc
    naszym klientem kliknij 2 polaczenie z konsultantem 0 - pokliknieciu 0 podaj
    numer telefonu w ktorego sprawie dzwonisz i zakoncz krzyzykiem... wiec
    oczywiscie musialem wpisac swoj domowy numer... bo jak by inaczej...
    Odebrala mila Pani ktorej jak powiedzialem w jakiej sprawie dzwonie - to
    mialem wrazenie ze nie wie jak ma na imie i w ogole co robi.... powiedziala
    ze skonsultuje sie z swoim kierownikiem... po 25 MINUTACH sluchania muzyczki
    mila Pani mi powiedziala ze NIKT nie wie jak skontaktowac sie z
    administratorami serwera poczty i w ogole NIKT nie wie kim ONI SA!!!
    Po prostu rewelacja :)))
    Ma ktos jakis inny pomysl ?

    Pozdr
    TaKeN