  • 1. Data: 2008-10-21 11:44:24
    Temat: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    Witam
    Czy ktos zna moze jakis sposob aby skontaktowac sie z adminem serwera
    pocztowego TPNET?
    Wysylalem emaila na a...@t...pl ale oczywiscie :
    (host mailin.tpsa.pl[212.160.172.68] said: 451 Requested mail action not
    taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO command))

    Pozdr
    TaKeN

  • 2. Data: 2008-10-21 11:51:09
    Temat: Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi napisał(a):
> [...]
    > (host mailin.tpsa.pl[212.160.172.68] said: 451 Requested mail action not
    > taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO command))

    zawsze powinno być konto postmaster.

    wer

  • 3. Data: 2008-10-21 11:53:25
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "b...@n...pl"
    >zawsze powinno być konto postmaster.

    Kluczowe jest tu "powinno".

    --
    [------------------------] Beavis & Butthead of Borg: "Resistance
    [ K...@e...eu.org ] sucks!"

  • 4. Data: 2008-10-21 12:12:54
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gdkfk5$o9$1@node2.news.atman.pl...> TaKeN TaKeNoWsKi napisał(a):

    > zawsze powinno być konto postmaster.
    >
    > wer

    Welcome in TPNET world:

    (host mailin.tpsa.pl[212.160.172.68] said: 451 Requested mail action not
    taken: mailbox unavailable (in reply to RCPT TO command))
    p...@t...pl

    Jak widac powinno ale nie jest :D
    Obadajcie:
    http://www.rfc-ignorant.org/tools/lookup.php?domain=
    telekomunikacja.pl
    jak widac konto postmaster jst wylaczone od 2002 roku!!! I po co komu RFC
    :-)

    Pozdr
    TaKeN

  • 5. Data: 2008-10-21 15:47:13
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi <t...@c...edu.pl> wrote:
    > Witam
    > Czy ktos zna moze jakis sposob aby skontaktowac sie z adminem serwera
    > pocztowego TPNET?

    Błękitna linia? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 6. Data: 2008-10-21 18:09:33
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:
> [...]
    telekomunikacja.pl
    > jak widac konto postmaster jst wylaczone od 2002 roku!!! I po co komu

    Kto by sie przejmowal, abuse nie mieli przez 3 lata:
    http://www.rfc-ignorant.org/tools/lookup.php?domain=
    telekomunikacja.pl&full=1

    Brak slow...

  • 7. Data: 2008-10-21 18:23:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Suchowski wrote:

    > Kto by sie przejmowal, abuse nie mieli przez 3 lata:
    > http://www.rfc-ignorant.org/tools/lookup.php?domain=
    telekomunikacja.pl&full=1

    To, co piszecie o datach jest trochę dziwne, bo tepsa zaczęła tak
    naprawdę używac domeny telekomunikacja.pl razem ze zmiana loga, mniej
    więcej od czerwca 2004 r.

    M.

  • 8. Data: 2008-10-21 19:08:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > To, co piszecie o datach jest trochę dziwne, bo tepsa zaczęła tak
    > naprawdę używac domeny telekomunikacja.pl razem ze zmiana loga, mniej
    > więcej od czerwca 2004 r.

    Hehehe. I kto to mówi.

    http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia/bro
    wse_thread/thread/e7abdea2883fb7c7

    MJ

  • 9. Data: 2008-10-21 19:26:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Hehehe. I kto to mówi.
    >
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia/bro
    wse_thread/thread/e7abdea2883fb7c7

    > MJ

    Upsss... Mylić się jest rzeczą ludzką, ale pamiętałem, że chodziło o
    prezes Józefiak Marek i o zmianę wizerunek :-))))

    M.

  • 10. Data: 2008-10-21 19:38:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > prezes Józefiak Marek i o zmianę wizerunek :-))))

    Oni już tyle razy ten wizerunek zmieniali...

    Chociaż nie aż tyle, ile razy ichnia komórkowość kolory zmieniała.

    MJ