  • Data: 2015-05-05 09:00:58
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-05-04, o godz. 17:42:14
    Pawel O'Pajak <o...@g...pl> napisał(a):

    > Jeszcze jedno, PJ mam od 1991r, w tym czasie dmuchalem moze ze 2
    > razy. Biorac pod uwage czestotliwosc tego typu kontroli, nieraz
    > zastanawiam sie nie ilu zlapano, ale ilu NIE zlapano.

    Długość posiadania prawa jazdy nie ma nic do dmuchania. ;-)
    Moja zona pierwszy raz w życiu dmuchała na jesieni zeszłego roku w
    20-lecie posiadania PJ. Na dodatek okazało się że z powodu choroby
    nie jest w stanie dmuchać odpowiednio silnie przez wymagany czas. Więc
    po kilku próbach policjantka odpuściła gdy wyjaśniła przyczynę.
    Ja praktycznie nie dmuchałem do czasu jak nie zacząłem jeździć przez
    pewien czas busem. Wtedy kontrole i dmuchanie miałem praktycznie co
    tydzień bo co pewien czas zdarza się wypadek busa z wieloma ofiarami i
    policja co jakiś czas kontroluję praktycznie każdy. Często też
    zaliczałem dmuchanie w poniedziałek rano gdy musiałem przejechać w
    Warszawie przez Most Poniatowskiego - regularna akcja praktycznie co
    tydzień.

    Zdrówko