  • 1. Data: 2013-06-12 21:47:33
    Temat: Konwersje adresacji PI do PA
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Ave,

    Czy znany jest komuś przypadek dokonania konwersji PI do PA w sytuacji,
    gdy posiadacz PI stał się LIRem?

    Kiedyś, gdy LIRowałem firmę, RIPE kazało zwrócić posiadane dotychczas
    PI. Dziś niektóre LIRy mają oprócz przyznanych "z urzędu" PA również PI
    opisane jako LIR Infrastructure, PODOBNO były konwersje z PI do PA
    bloków /22 i większych, ale nikt nie pokazał mi palcem takiego przypadku.

    Próbowałem rozmawiać z RIPE na ten temat, ale poza lakonicznym
    stwierdzeniem, że nie ma obowiązującej polityki na konwersje i są one
    wstrzymane nic więcej nie uzyskałem. Na RIPE66 była prezentacja na ten
    temat, ale dalszego odzewu również brak.

    --
    Ślązak

  • 2. Data: 2013-06-13 10:26:06
    Temat: Re: Konwersje adresacji PI do PA
    Od: Andrzej Dopierała <u...@p...org>

    W dniu 12.06.2013 21:47, Tomasz Śląski pisze:
> [...]
    > wstrzymane nic więcej nie uzyskałem. Na RIPE66 była prezentacja na ten
    > temat, ale dalszego odzewu również brak.

    Podobno komuś się udało przed kwietniem. Potem procedurę wstrzymali - do
    meetingu.
    Jak po meetingu się do nich odezwałem - stwierdzili że temat nie jest
    rozwiązany z powodu małego odzewu i mam sam go poruszyć na
    http://www.ripe.net/ripe/groups/wg/ap

    A że i tak konwersja niewiele mi daje, to nie dręczyłem dalej i czekam
    aż ktoś przetrze szlak ;)

  • 3. Data: 2013-06-18 23:01:19
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-06-13 10:26, Andrzej Dopierała pisze:

    > A że i tak konwersja niewiele mi daje, to nie dręczyłem dalej i czekam
    > aż ktoś przetrze szlak ;)

    Podręcz, może oboje na tym skorzystamy ;-)

    --
    Ślązak

  • 4. Data: 2013-06-19 00:40:11
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2013-06-18 23:01, Tomasz Śląski pisze:

    > Podręcz, może oboje na tym skorzystamy ;-)

    Ja zmigrowałem 3 klasy, ale w lutym tego roku.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2013-06-20 20:32:04
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> wrote:
    > Czy znany jest komuś przypadek dokonania konwersji PI do PA w sytuacji,
    > gdy posiadacz PI stał się LIRem?

    Ja tam bym wolał takie PI ;) Nie ma ktoś? /24 mi wystarczy. ;)

    p.

  • 6. Data: 2013-06-20 22:56:58
    Od: Andrzej Dopierała <u...@p...org>

    W dniu 20.06.2013 20:32, Piotr KUCHARSKI pisze:

    > Ja tam bym wolał takie PI ;) Nie ma ktoś? /24 mi wystarczy. ;)
    >
    > p.

    Ja też znam firmę która by chętnie przygarnęła (najlepiej >= /23, na
    fvat ;))

    Ino z tego co wiem to ciężko coś z tym... jak się zaspało :)

  • 7. Data: 2013-06-20 22:57:59
    Od: Andrzej Dopierała <u...@p...org>

    W dniu 19.06.2013 00:40, Przemysław Gubernat pisze:

    > Ja zmigrowałem 3 klasy, ale w lutym tego roku.

    dziś się dosyć duży wątek na ap-wg pojawił. Więc.. może coś się ruszy :-D

  • 8. Data: 2013-06-20 23:25:41
    Od: tomekmak <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-06-20 22:56, Andrzej Dopierała pisze:

    > Ino z tego co wiem to ciężko coś z tym... jak się zaspało :)

    Też bym chętnie nabył. Najlepiej /20 nie mniej niż /21.
    Był tu taki jeden co mi odpisał, ale jak zapytałem co to za klasa (celem sprawdzenia)
    kontakt się urwał.
    Trzeba uważać.

    --
    tomekmak

  • 9. Data: 2013-06-22 09:50:11
    Od: K <...@...c>

    W dniu 20-06-2013 23:25, tomekmak pisze:

    > Też bym chętnie nabył. Najlepiej /20 nie mniej niż /21.
    > Był tu taki jeden co mi odpisał, ale jak zapytałem co to za klasa (celem
    > sprawdzenia) kontakt się urwał.
    > Trzeba uważać.

    a ile mozna dostac za /22 PI?

  • 10. Data: 2013-06-23 23:02:16
    Od: Andrzej Dopierała <u...@p...org>

    W dniu 22.06.2013 09:50, K pisze:

    > a ile mozna dostac za /22 PI?
    nie wiem :)
    słyszałem coś o rzędzie 10k. Sprzedajesz? ;)