  • Data: 2019-10-18 20:55:58
    Temat: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 października 2019 12:06:36 UTC-5 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    komus w tyl albo on przywali tobie cofajac.

    > A skąd wiesz czy przywalił komuś w tył czy przyjebał w dziadka jak cofał?

    > Ale nie ma żadnej dwuznaczności - pierwszeństwo ma ten co jedzie swoim
    > pasem, natomiast kultura każe wpuścić co drugiego. U mnie działa bez
    > zarzutu.

    U ciebie dziala, u innych nie musi. Przepisy sa po to aby nie bylo niejasnosci jak
    sie zachowac a potem kto jest winny jak jednak dojdzie do kolizji.

    jest jasny, interpretacja niejasna

    > Hmmm. Widzę w ostatnim zdaniu sprzeczność:)

    Tylko pozornie. Bo przepis jasny ale jego zastosowanie w rzeczywistosci niejasne.
    Tak jak jednemu starczy widziec pieszego w okolicy przejscia a drugiemu nie.

    > Nie troluje. Jeśli argumentem przeciwko przepisom o suwaku ma być
    > rozmywanie pierwszeństwo, to jak nazwać sytuację gdzie wprostn nadane
    > pierwszeńtwo (wyjątek w całym PoRD!) oznacza według części ustąp
    > pierwszeństwa? Bądźmy konsekewntni.

    Bo w przypadku pieszego niejasne jest wyrazenie zamiaru.
    Bylo walkowane i zdaje sie nie przyjmujesz do wiadomosci ze kontrowersyjne jest
    przejscie ze stanu bez pierwszenstwa (na chodniku) do stanu z pierwszenstwem (na
    przejsciu).

    pieszych aby podnosili reke jak chca przejsc?

    > Wat?

    No wlasnie, nie rozumiesz :)